Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Er litt sånn "avstandsbetatt" av en bekjent av mannen. Han er såå fiiin. Snoka på profilen hans på facebook, med touchtelefonen min, og klarte å trykke på "legg til venn". Prøvde å avbryte den, men er usikker på om jeg gjorde det eller ikke. Gikk inn på profilen til hans og nå står det legg til venn der. Har jeg avbrutt den da? Dersom jeg plutselig blir venn med han på facebook så kommer mannen til å reagere på det, han har nemlig tidligere sagt at han har mistanke om at jeg er litt småbetatt av han (noe jeg selvfølgelig har nekta for). Håper han ikke får en venneforespørsel.....!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Om han har huket av for å få epost-varsel så vil han få det på venneforespørselen selv om du trakk den tilbake
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 For å legge til venneforespørsel må du først trykke Legg til venn, og deretter Bekreft. Så har du bare trykket en gang før du avbrøyt er du nok sikra for denne gang. Det at det fremdeles står Legg til venn på profilen hans er jo et ganske sikkert tegn det også.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 For å legge til venneforespørsel må du først trykke Legg til venn, og deretter Bekreft. Så har du bare trykket en gang før du avbrøyt er du nok sikra for denne gang. Det at det fremdeles står Legg til venn på profilen hans er jo et ganske sikkert tegn det også. Man får beskjed uansett. Var ei som prøvde å legge til meg, muligens ved en feil, eller angret seg, og selv om hun trakk tilbake venneforespørselen fikk jeg beskjed om at hun hadde sendt den...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 For å legge til venneforespørsel må du først trykke Legg til venn, og deretter Bekreft. Så har du bare trykket en gang før du avbrøyt er du nok sikra for denne gang. Det at det fremdeles står Legg til venn på profilen hans er jo et ganske sikkert tegn det også. Man får beskjed uansett. Var ei som prøvde å legge til meg, muligens ved en feil, eller angret seg, og selv om hun trakk tilbake venneforespørselen fikk jeg beskjed om at hun hadde sendt den... Faen, da skjønner han at jeg har vært på profilen hans og da. Nei, nå ble jeg flau!
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Da virker det som om du har fått avbrutt Men om han er venn av mannen din, så gjør det jo for så vidt ikke noe om du legger ham til, for jeg regner jo med at du kjenner han (pga det du skriver).
It's all about me Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Av HI sitt innlegg fikk jeg inntrykk av at hun avbrøt midt i venneforespørselen, at hun kom nær Legg til venn, men avbrøt før hun trykket Bekreft. Ikke at hun sendte forespørselen for så å trekke den tilbake. Det er lett å komme nær en knapp feil på Smart Phone, men å både streife Legg til venn og Bekreft er vel litt mye uflaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå