Gå til innhold

Mor limte 2-åring fast til veggen og slo henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Dr.Phil nå om "mødre fra helvete" og fy faen for noen onde skapninger!!

Hun ene mora limte ungen fast til veggen og slo henne så hun havnet i koma:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og ser på nå, og har mest lyst til å klatre inn i tvn, hente ungene, og passe på dem :,(

Skrevet

Er det sant? Hva er det som feiler folk??? Jeg er ikke for fysisk straff, men noen burde virkelig ta disse mødrene og gi de samme behandling som de har gitt barna sine!

Huff.. Tenker på de stakkars barna som blir så brutalt mishandlet av personene de stoler mest på i hele verden :( Må gi min egen lille gutt en ekstra klem jeg nå. Hvordan kan noen klare å gjøre noe vondt mot de fantastiske skapningene de har laget?

Skrevet

Sitter og ser på nå, og har mest lyst til å klatre inn i tvn, hente ungene, og passe på dem :,(

Har tårer i øynene nå. Stakkars barn:(!! At det går an å være så gjennomført grusom!

HI

Skrevet

Er det sant? Hva er det som feiler folk??? Jeg er ikke for fysisk straff, men noen burde virkelig ta disse mødrene og gi de samme behandling som de har gitt barna sine!

Huff.. Tenker på de stakkars barna som blir så brutalt mishandlet av personene de stoler mest på i hele verden :( Må gi min egen lille gutt en ekstra klem jeg nå. Hvordan kan noen klare å gjøre noe vondt mot de fantastiske skapningene de har laget?

Ja, det er sant. Hun limte barnet fast til veggen med superlim og slo og sparket henne. Hun hadde brudd og blødninger i hjernen, sprukken lever, ødelagt tarm, ødeleggelser på lungene, ribbensbrudd osv.

Barnet er heldigvis bra nå. Mor er i fengsel, men gravid igjen med sitt 5. barn......

Det er helt ufattelig at noen kan finne på å gjøre noe slikt! Skjønner godt at du spør om det er sant, for det burde ikke være det:(

Skrevet

Arrrg blir så forrrbannna.... Skulle ha limt hu kjerringa opp til veggen å dengt hu med et balltre!... Blei litt barbarisk nå merket jeg ;)

Skrevet

Det finnes omtrent 7 milliarder mennesker i verden. Jeg blir ikke det minste overasket over at det finnes noen ekstreme personer blant dem, men det opprører meg mye mindre enn ting som går ut over mange fler.

Det er mye viktigere å engasjere seg mot mobbing ol i nærmiljøet, enn å la seg opprøre av hva et barn har blitt utsatt for langt borte.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Drittkjærring. Håper hun er i et fengsel de ikke har stort til overs for barnemisshandlerer. Så håper jeg barnevernet står parat til å ta nye babyen som kommer og følger før var prinsippet heller enn å gi henne en ny sjangse..

Fy som jeg virkelig HATER barnemisshandlere!

Skrevet

Jeg sier bare: tvangssterilisering!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...