Gå til innhold

En gangs truser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker en litt om fødselen og lurer på hvor jeg kan få en gangs bruk truser. De er "nett truser" som du får i sykehuset, men det er lurt å ha et par til som du kan bruk hjemme når fødselen begynner ellers etterpå.

Hvor kan du kjøpe disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener pådu får kjøpt de på apoteket

Skrevet

Du får kjøpt de på apoteket. Men det kan være bestillingsvare, er ikke alle apoteker som har det inne.

Jeg spurte på mitt apotek og fikk beskjed om at sykehuset er pliktet til å gi deg på sykehuset og at du har krav på å få med deg hjem etter behov. Så jeg har valgt å vente til etter fødselen for å se om det er noe jeg trenger å bruke penger på. For det går helt fint å bare ringe apoteket å bestille så får de inn etter 1-2 dager.

Skrevet

Aldri hatt behov for disse nettingtrusene hjemme verken før eller etter fødselen ;o)

Skrevet

Er jo bare å gå og ta med noen ekstra fra sykehuset..? Har planer om å "rappe til meg" noen ekstra truser dann og vann i løpet av de 3 dagene slik at jeg får mitt eget "lager."

Skrevet

Hva skal dere med de trusene egentlig? Fikk på meg en sånn rett etter fødselen sist, men dagen etter da jeg hadde dusjet tok jeg på mine egne. Jeg følte meg fullstendig dust i de! :o

Skrevet

Hva skal dere med de trusene egentlig? Fikk på meg en sånn rett etter fødselen sist, men dagen etter da jeg hadde dusjet tok jeg på mine egne. Jeg følte meg fullstendig dust i de! :o

fordi da slipper en å blø ut og ødelegge sine egne truser om en skulle være en bløder.. Kaster jo bare trusene etter bruk da =)

Skrevet

Åh, jeg fÅr helt grøsninger av tanken pÅ de trusene der. Jeg er sikker pÅ at de er selve Årsaken til at jeg fikk fødselsangst fra sist gang. Jeg blør heller i stykker mine egne vanlige bomullstruser og kaster disse, enn disse ekle .... Oh, frysinger nÅ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...