Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Du er advart!! Var på do nå og når jeg skulle dra ned forsvant ikke det oppi do! Måtte vekke mannen og han staka opp, men jeg er fortsatt på do Tror gamle eieren her har kasta mye dritt i do for vi har nylig flytta inn. Hva skal jeg gjøre? Jeg må jo bare stake opp igjen om det fortsatt er tett også tror jeg det blir rørleggerutgift denna mnd og Unnskyld for ekkelt innlegg i natten
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Ta dobørsten oppi do og "pump" opp og ned til det forsvinner ned. Hvis dette er noe som skjer hver gang selv om du ikke lasser på med papir ville jeg nok fått en rørlegger til å ta en titt..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Ta et par lange nok plastposer på armen, og prøv å kjenne etter om det sitter noe fast, en leke eller noe. Ekkelt, men nødvendig! Hjelper ikke å presse med dobørsten, blir bare mere tett av det. Om det ikke er noe som stenger for, og det er du som har brukt for mye papir, så trekker du mange ganger i snora. Det går ikke over kanten, selv om du pumper flere ganger. Blir et trykk som hjelper papiret ned. Kanskje ekkelt, men verd et forsøk, før du betaler flere tusen til en rørlegger. Ringer jo heller ikke etter hjelp om vasken er tett, da åpner man jo vannlåsen. Ubehagelig det også, spesielt når det er dritt etter forrige eier. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 En skurebøtte med vann er også en god idee. Det gir et større trykk enn å skylle ned på vanlig måte. Husk å begrense papirbruken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå