Gå til innhold

Barnehagebetaling.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt har fått barnehageplass og skal begynne imorgen (vi har flyttet til en annen kommune) Vil vi måtte betale for hele januar eller bare fra og med den 23. januar?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg mener å huske at jeg bare betalte for en halv måned når gutten min begynte i barnehagen halvveis i august.

Skrevet

Her betalte jeg for hele august når tuppa begynte midt i august, men når jeg drev barnehage selv, avtalte jeg redusert betaling om ungene begynte i midten av mnd eller senere.

 

Kommer nok an på hvilken praksis barnehagen har !

 

( jeg har drevet familiebarnehage i noen år,men lagt ned nå som jeg videreutdanner meg til spesialpedagog)

Skrevet

man betaler fra den dagen det står i vedtaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...