Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Har time på tirsdag....hva bør jeg spise til frokost. Holder det med en banan...liker å spise frukt om morgenen, vanligvis spiser jeg veldig lite. Noen råd fra dere som trener...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 du trenger nok mer enn en banan for å ha nok energi og overskudd til trening-og for å få utbytte av det:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Havregrøt Havre har masse energi og godt fett. Du kan toppe med kanel (men ville droppet sukkeret) og evt banan, eplebiter eller lignende. Husk å spise en times tid før du trener, minst, så slipper du hold eller å gå og smake på frokosten mens du trener. Ellers ville jeg bare spist et par grove skiver med noe enkelt pålegg på. Og husk å drikke godt med vann før og under trening!
what a drittkjerring Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Enig med #4. Havregrøt er genialt. En banan til frokost er veldig lite, passer bedre som restitusjonssnack rett etter trening:) Lykke til og stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå