Gå til innhold

Hva foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor foretrekker dere å dra på ferie?

Skandinavia

Europa

Syden

Østen (Asia,Afrika )

USA

Og gjerne hvorfor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skandinavia og Europa..., rett og slett fordi jeg har flyskrekk og forsøker derfor å ikke fly så langt:)

Skrevet

Nå lurer jeg på hvilken verdensdel "syden" ligger i altså :)

Jeg foretrekker å feriere i Europa, gjerne Spania, Italia, England eller Skottland.

Fordi jeg først om fremst elsker kulturen i de forskjellige landene, Jeg liker solen og varmen i de som ligger litt sørover, jeg elsker maten i spania og i italia, det er "kort" reisevei.

Skrevet

Kommer vel an på hvilken type ferie man er ute etter.

Sommeren i norge og skandinavia er fantastisk, men jeg liker godt europeiske storbyer ellers i året. Andre kontinent blir så lang reisetid at ferien bør være lang, men USA og Afrika kunne jeg svært gjerne tenke meg med tiden. Men det blir ikke med et lite barn..

Skrevet

Jeg liker meg på hytta på hardangervidda. Liker meg veldig godt der, og det gjør ungene også.

Skrevet

Jeg liker egentlig alle steder, for jeg er nysgjerrig av natur :) De fleste steder i verden har sin sjarm og sine negative sider.

Og jeg har reist mye, OG jeg har teltet mye i norden :)

Jeg er ikke ung lenger, elsker teltlivet. Men samtidig elsker jeg å besøke andre kulturer :) Så jeg får ALT på mine ferier, som er helt forskjellige fra år til år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...