Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hvor foretrekker dere å dra på ferie? Skandinavia Europa Syden Østen (Asia,Afrika ) USA Og gjerne hvorfor
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Skandinavia og Europa..., rett og slett fordi jeg har flyskrekk og forsøker derfor å ikke fly så langt:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Nå lurer jeg på hvilken verdensdel "syden" ligger i altså Jeg foretrekker å feriere i Europa, gjerne Spania, Italia, England eller Skottland. Fordi jeg først om fremst elsker kulturen i de forskjellige landene, Jeg liker solen og varmen i de som ligger litt sørover, jeg elsker maten i spania og i italia, det er "kort" reisevei.
☆☆☆ Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Kommer vel an på hvilken type ferie man er ute etter. Sommeren i norge og skandinavia er fantastisk, men jeg liker godt europeiske storbyer ellers i året. Andre kontinent blir så lang reisetid at ferien bør være lang, men USA og Afrika kunne jeg svært gjerne tenke meg med tiden. Men det blir ikke med et lite barn..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Jeg liker meg på hytta på hardangervidda. Liker meg veldig godt der, og det gjør ungene også.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg liker egentlig alle steder, for jeg er nysgjerrig av natur De fleste steder i verden har sin sjarm og sine negative sider. Og jeg har reist mye, OG jeg har teltet mye i norden Jeg er ikke ung lenger, elsker teltlivet. Men samtidig elsker jeg å besøke andre kulturer Så jeg får ALT på mine ferier, som er helt forskjellige fra år til år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå