Gå til innhold

Designer klær til baby på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe type Gant, Ralph Lauren osv til baby på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke handle i vanlig butikk? Må de være på netter?

Skrevet

Jo kan jo det, har du forslag på hvor i Oslo området?

Synes det er ok å handle på nett jeg, er liksom ikke så mange designerbutikker hvor jeg bor.

Skrevet

Jeg klarer beklageligvis ikke å komme på hvor, men at jeg har sett det på nettet er helt sikkert. Den nettbutikken finnes. :)

Skrevet

Jeg klarer beklageligvis ikke å komme på hvor, men at jeg har sett det på nettet er helt sikkert. Den nettbutikken finnes. :)

Bare å bruke google. Skriv f.eks. Baby Gant, Baby Burberry, Baby Dior osv., og du får opp mange treff. Hvis du skal handle fra Norge har nettbutikken lillemartine.no, noe. Jeg handler selv alltid fra utlandet, bedre utvalg og rimeligere. Finner også mye på Ebay.

Skrevet

Aha, så du mener designerklær... Trodde du spurte om noen som designer babyklær på nett.

Skrevet

Bare å bruke google. Skriv f.eks. Baby Gant, Baby Burberry, Baby Dior osv., og du får opp mange treff. Hvis du skal handle fra Norge har nettbutikken lillemartine.no, noe. Jeg handler selv alltid fra utlandet, bedre utvalg og rimeligere. Finner også mye på Ebay.

Har sett en del på ebay, men de shipper ofte kun til USA? Har du noen gode ebay tips til meg? Jeg har aldri handlet der før, skikkelig ebay jomfru! Og hvordan blir det med toll osv når du handler fra utlandet? Hadde du noen utenlandske linker til meg? Takk for hjelpen så langt :-) skal sjekke lillemartine

Skrevet

Www.nok200.no

Og designer klær og designerklær er to forskjellige ting:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...