Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Sitter og drømmer om at jeg ser på deg der du i sengen ligger Hjertet mitt hopper og tikker Det bruser over av kjærligheten jeg har til deg Du er alt i verden for meg Jeg ser du åpner dine vakre øyne Mitt smil kan ikke skjule hva jeg føler for deg Du er alt i verden for meg Jeg kysser deg mykt på din varme munn Leppene våre smelter sammen en stund Du holder rundt meg og jeg vet jeg elsker deg Du er alt i verden for meg Jeg vet du skjønner min kjærlighet er ekte Jeg kan ikke mine følelser benekte Du hvisker jeg elsker deg Du er alt i verden for meg Vi ligger tett og kjenner hjertene våre slå Et liv sammen vi bygger nå Elsk med meg hvisker jeg Du er alt i verden for meg Elskov med deg er som paradis på jord I deg en deilig elsker bor Kjenner det inni i meg Du er alt i verden for meg Jeg kjenner du fyller meg med lyst og begjær Vi elsker og er hverandre så nær Du er alt i verden for meg Gud, så jeg elsker deg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Flott skrevet Håper lykken står deg bi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå