Gå til innhold

Dere som handler på ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med betalingen? Ser det står at man må bruke Paypal.. Er dette trygt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gjør dere det med betalingen? Ser det står at man må bruke Paypal.. Er dette trygt??

Jepp. Du kan enten overføre penger til paypal fra kortet ditt, eller du kan la paypal belaste deg når du handler. Uansett så sender du ikke noe kortinformasjon til selger, og det er kjempeenkelt. Du er også forsikret dersom du ikke får varen, så vil paypal blokkere ebay-kontoen til selger. Det er en veldig god løsning. Jeg har betalt sommerhus over paypal også..

Skrevet

Og jeg digger å handle på ebay. Bruk ebay.co.uk, mindre frakt enn fra statene, eller ebay.de

Skrevet

Ja, det er trygt og ikke noe problem. Jeg bruer PayPal for det meste, men jeg handler også fast i en "butikk" og der bruker jeg alltid Google Checkout da de foretrekker det - også trygt, men ikke PayPal sin foretrukne metode. Det skal nevnes at jeg alltid ser på feedback, og har opplevd å bli lurt en gang (kun), men da kunne jeg ha fått igjen pengene hvis jeg kontaktet Ebay sitt resolution center før det var for sent. Trodde litt for blindt på en dame, dessverre. Men det skal nevnes at jeg har handlet MYE på Ebay, så det er en liten fisk i havet.

Skrevet

Og jeg digger å handle på ebay. Bruk ebay.co.uk, mindre frakt enn fra statene, eller ebay.de

Ikke nødvendigvis. Jeg handler masse fra både UK og US, og jeg betaler jevnt over mye mindre i frakt fra USA enn omvendt. Men så handler jeg heller på .com, for da får jeg varer fra hele verden, og som regel til en latterlig lav penge for varen, og enten gratis eller rimelig shipping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...