Gå til innhold

Uff og uff, tror nok det er over for denne gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med småblødning i dag, rosa på papiret ved hvert dobesøk. Litt mer friskt blod i kveld. Ingen smerter ennå, men synes det murrer litt:-((. Jeg hadde SA for mange år siden, det begynte med brun utflod og tok seg opp i løpet av de kommende dagene med mer og mer blod og sinnsyke smerter. Mistet hjemme, men måtte på utskrapning for å ta restene. Har hatt bryn utflod i mitt forrige svangerskap også, men ikke frisk blod. Da gikk det bra. Men dette føler jeg sterkt er en SA på vei. Må ta en tur til lege i morgen, jeg er så redd for å slite slik jeg gjorde ved forrige SA. Uff, dette var ikke noe gøy ......,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, prinsesse. Dette var trist Å lese. Jeg hÅper virkelig det er ufarlig blødning. Krysser fingrene!

Hvor langt pÅ vei er du?

Skrevet

Å, nei, dette var kjempetrist ja!

Gir deg en trøsteklem og hÅper virkelig som Hali sier at det bare er en ufarlig blødning.

Lykke til hos legen i morgen!

Skrevet

Føler med deg og krysser fingrene for at alt er ok :)

Skrevet

Hali; jeg er 8+1. Ja dette er utrolig trist synes jeg. Ingen smerter ennå, men blør fortsatt frisk, ikke mye, men det skal ikke være sånn. I tillegg føles puppene " punkterte". De er ikke like spenstige lenger, så har ikke noe håp for at dette går bra. Takk fornorskning jenter, skal oppdatere når jeg vet noe ....

Skrevet

Hei. Da var det over og ut for meg i denne omgangen:-((. Mistet alt ved GU på sykehuset, da rasa det bare ut.... Slapp utskrapning.. Kommer til å ta en liten pause nå, frem til våren tenker jeg, men kommer nok til å følge med dere andre fra sidelinjen og heie dere frem. Lykke lykke til alle sammen!

Skrevet

Kjære kjære deg. Så utruleg leit, føler slik med deg!! Ta vare på deg sjølv i tida som kjem. Fint at du slapp utskraping. stor klem!

Skrevet

Så utrolig trist! :( føler med deg. Ta vare på deg selv fremover, og jeg sender en varm trøsteklem!

Skrevet

Uff, så kjipt! Sender en god og varm klem :)

Skrevet

Nei prinsesse:(:( dette var utrolig leit å høre!! Ta vare på deg selv! Klemmer fra meg

Skrevet

Takk for omtanke jenter... Lykke til alle sammen! Nå tenker jeg kvota for SA er full i sptemberklubben. Må alt gå bra me dere:-) klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...