Gå til innhold

Hvor ofte går dere til frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klipp og farge feks?

Jeg har lenge klippet meg sjøl og farget håret hjemme, men har nå endelig råd til å fly til frisøren innimellom, og var der i begynnelsen av desember men nå har etterveksten kommet, på tide og ta en ny tur kjenner jeg <,9

Men hvor ofte går dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ganger i året. Farger håret hjemme. Ikke fordi jeg ikke har råd til å gjøre det hos frisøren, men fordi det blir finere hjemme. ;)

Skrevet

To ganger i året omtrent, en gang før sommeren og en gang før jul.

Har langt krøllete hår så det synes ikke at det er slitt før det er ekstremt slitt ;)

Klipper en del på lengden, tynner litt og klipper litt i fasong hver gang jeg er der og lar det vokse vilt til neste gang.

Farger ikke håret, men nå begynner de grå hårene å dukke opp (er 37 år) så jeg må nok begynne med det ganske snart. Er veldig spent på hvordan jeg vil tåle det siden jeg er veldig sensitiv og har lett for å bli irritert i huden, bli rød, klø osv. Lurer på om jeg tåler hårfarge...

Gjest thricane
Skrevet

To ganger i året, har langt hår. Farger det hjemme.

Skrevet

Aldri. Gjør alt selv hjemme ;) Blir aldri fornøyd når noen andre gjør noe, så bortkasta penger for min del.

Skrevet

Hver 8. uke, sånn ca. Det er luksusen jeg unner meg. Klipp, farge, farge bryn og slappe av i frisørstolen noen timer...himmelsk :)

Skrevet

Jeg har ikke vært hos frisøren på 14 år, når jeg tenker meg om. Jeg oppdaget at jeg var veldig fornøyd med resultatet da jeg stusset mitt eget hår forran speilet, og har bare fortsatt med det. Farge håret har jeg pleid å gjøre en skjelden gang, men hjemme og på egen hand. Som oftest i en farge tilnærmet lik min egen. Da vi ble prøvere kuttet jeg hårfarge, og har ikke farget det på snart to år nå. Jeg har innsett at min egen farge faktisk er veldig fin. Det blir nok ikke farget igjen før jeg er ganske så grå, og bare dersom det plager meg å være det. Jeg er 29 og har bare såvidt begynt å få noen få grå hår. :)

Skrevet

Klipper ca.3 ganger i året og farger håret hjemme hver 6 uke. Farger da kun etterveksten.

Skal til frisøren snart, men denne gangen har det 8 mnd siden sist. Gleder meg.

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg var hos frisøren, det er mange år siden. Jeg klipper meg selv en gang i mnd tror jeg. Jeg har kort hår og håret mitt vokser så fort, så skulle jeg klipt meg hver gang jeg ble langragget hadde jeg blitt fattig.

Skrevet

1-2 ganger i året. Tok striper i høst og de må vel holdes så det er snart på tide. Må klippe det litt oftere også nå når jeg har fått så langt hår. Det slites.

Skrevet

Farger ettervekst hver 4.-5. uke, klipper 3-4 ganger i året.

Skrevet

Jeg har mye grått i håret, og har farget selv i MANGE år ;) Hver 4. uke trengs det ny farge for å dekke etterveksten. Jeg er over 40, så det hører vel med med en del grått da?

Ellers klipper/stusser jeg selv titt og ofte.Har langt hår.

Har ikke vært til frisør på ca 2 år. Ikke pga penger, men gidder ikke.

Skrevet

Jeg har vært hos frisøren en gang etter at datteen min ble født. Hun er 7 nå. Det blir ca en gang hver 4. år.

Skrevet

2-3 ganger i året. (klipper lugg uten om da). Da er det klipping og striping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...