Gå til innhold

Diarè med "vann-allergi"???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her med diare på tredje dagen, og leser overalt at det er viktig å drikke vann. Men etter hver slurk jeg tar, må jeg løpe på do. Holder jeg meg unna vann går det greit, men er så skrekkelig slapp.

 

Noen som har tips til hva jeg kan drikke i stedet for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farris, det er det litt salt i som hjelper kroppen å holde på vannet.

 

Du blir slapp når kroppen får for lite væske, og selv om du løper på do blir alltid noe igjen i kroppen så du må fortsette drikke!

Skrevet

50/50 eplejuice og Farris.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det er ikke bra å drikke vann når man har diare eller oppkast. Drikk små slurker av farris og eplejuice, sportsdrikk eller nesten hva som helst som gir kroppen salter og andre ting den trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...