Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Min mann og jeg har alltid vært bunnsolide, og har vært gjennom utrolig mye som par. Fikk en liten smell etter vår første baby kom til verden, som mange andre har siden livet endrer seg så mye... men det ble bedre. Men så ble jeg gravid med nr 2, en graviditet vi begge ønsket. Det var da det hele begynte. Mannen min begynte å endre adferd. Ikke hver dag, men han begynte innimellom å gjøre dumme ting, som å gå på fylla sammen med kompiser og "glemme" tiden og ikke komme hjem før neste morgen, mens jeg satt hjemme og ventet. I jula hadde vis skikkelig oppvask, og ting ble bedre...intil i natt hvor han igjen ikke kom hjem. Jeg konfronterte ham vennlig, og han innrømmet at hans følelser for meg har endret seg. Men vi begge vil prøve litt til. Vi har en nyfødt sammen nå, og en turbo treåring, og ingen avlastning, så blir liten tid til bare oss. Så jeg lurer på om det er mulig å fikse forholdet om han ikke elsker meg mere... kan det snu? Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Depend Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har ingen tips eller råd egentligt. Sånne situasjoner er alltid knallharde. Men masse lykke til, hør etter hva hjertet ditt sier og kjemp for det du vil ha. Da vet du vist det ikke ordner seg at du har gjort alt du kan
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Hei! Jeg går gjennom noe av det samme selv. Vi er glade i hverandre og fungerer kjempegodt som foreldre for vår treåring og krangler sjeldent. Men nå har vi ikke hatt noe særlig sex og kjærestetid på lenge. Og nå sier han at han vet ikke om han elsker meg på den måten lenger. Vi har bestemt oss for å flytte fra hverandre en periode og se an. Det er kjempetøft. Jeg vil absoultt ikke miste han. Det jeg skal prøve å gjøre, og som kanskje kan være et råd til deg også, er å prøve å endre meg selv, ikke han. Hvis man virkelig vil ha sin kjære tilbake må man finne tilbake til det som er/var bra med forholdet. Og man kan ikke endre annet enn seg selv. Jeg skal begynne å tenke på han og være mer slik som jeg var før når vi hadde det bedre. Finne meg sjæl igjen. Og kanskje han også vil se det som gjorde at han elsket meg før. Hvis ikke, så får jeg det i det minste bedre med meg selv. Anonym poster: ca0b27399ddb950b2d5849f37f77bf62
*Litefrø* Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Vi har gått i samtaler på Familiekontoret... Det kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå