Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hatt en dårlig uke med mannen der vi kun har gått forbi hverandre i huset og han har vært stresset og vært skikkelig lemmen om jeg skulle være uenig eller kommentere noe. Og i går var vi på besøk hos en kompis. Og der er ei mye yngre jente i tenårene som min mann i slutten av tredveårene åpenbart synes er ekstremt attraktiv. Han tilbringer resten av kvelden med å holde inn magen og blåse opp brystkassen og går veldig inn for å være den morsomme hele kvelden. Bah! Føler jeg har havnet i en klisjé. Er bare så lei. Føler meg så utrolig lite verdsatt når man har en mann som oppfører seg så klovn ute blant folk. Har bare ikke lyst å være med han i dag. Heldigvis er han ute så jeg kan ligge på sofaen og surmule i fred.
Berta_78 Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 På tide med en barnløs storbyweekend! Nytt undertøy, nok vin, hyggelige & morsomme aktiviteter på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Tenkte du med eller uten slimproppen? Heh, he..
Gjest Heartbroken Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Ha ha! Med venninner, selvfølgelig :-) Og venninnene skulle sette pris på nytt undertøy fordi.....?? Endret 22. januar 2012 av Heartbroken
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Ja en tur vekk hadde nok ikke skadet. Men dessverre hjelper det ikke på humøret mitt nå
LuksusLiv Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Hadde også blitt sur om min mann oppførte seg som en patetisk, siklende fjott sammen med andre damer. At der er snakk om en tenåring gjør det bare enda mer patetisk. Glad jeg har funnet en mann, ikke en fjortis i puberteten. Føler med deg HI.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå