Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Når er det vanlig å klippe håret til babyen første gangen? Det er litt langt på toppen av hode. Når jeg har nevnt det for noen, så sier de at nei jeg må ikke finne på å klippe det. Men jeg tror det ville blitt litt finere å få jevnet det litt ut.
IdaPingPong Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Da klipper du barnet. Det er vel ditt barn? Også er et ikke noe fasit. Som frisør selv så er det mange som kommer med barnet når de er 6 mnd og eldre, kommer jo an på manken. Men hadde jeg vært deg vis det bare handler om noen fjon så gjør det selv, men er det veldig mye så dra til frisøren!
Num.mer2 Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Klipp i vei om du ønsker det. Her ble den første hårklippen gjort av meg når han var rundt 8uker. Da fikk han luggen i øyene, så måtte stusse litt. Ingen som sa noe på det..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar. Da skal jeg ta han med meg til frisøren neste gang jeg skal. Tar bare et par min å få fiksa det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå