Gå til innhold

Hvor fort må jeg oppsøke legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort må jeg oppsøke legen tro? Får ikke ut tampongen, å kjenner den heller ikke. Men ja, jeg vet at den er der... Æsj altså.. Satt den inn i tolv- tiden i natt. Legevakt i dag, eller legen i morgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du må på toaletten med nr 2, så tar du i alt du kan. Da pleier den å komme så langt ned at du får tak :)

Skrevet

Jeg ville nok dratt til legevakten nå. Det er viktig å få den ut så fort som mulig, så det ikke går infeksjon oppi der, eller du får tampongsyken (TSS).

Gjest irismor
Skrevet

Legevakt i dag, er litt lenge å vente til legekontoret åpner i morgen.

Lykke til.

Skrevet

Takk for svarene! Ringte legevakten, så blir nok en tur dit nå. Takk igjen for at dere tok dere tid til å svare!

Skrevet

Takk for svarene! Ringte legevakten, så blir nok en tur dit nå. Takk igjen for at dere tok dere tid til å svare!

Er du sikker på at du har satt inn en tampong?? Kan du ha vært så trøtt at du husker feil?

Synes det er rart at du ikke klarer å kjenne den hvis du har satt den inn. Det er temmelig begrenset med plass i skjeden, og en tampong skal ikke kunne klare å gjemme seg.

Skrevet

Har du kjøpt first price sine så har den sikkert falt ut av seg selv for de er helt ubrukelige. Det gjorde i allefall den ene jeg prøvde.

Skrevet

Har du kjøpt first price sine sÅ har den sikkert falt ut av seg selv for de er helt ubrukelige. Det gjorde i allefall den ene jeg prøvde.

Jeg har brukt FP sine tamponger lenge, og de er da ikke noe dÅrligere enn andre etter min mening. Genialt at de er sÅ billige at man kan bytte litt oftere uten Å tenke pÅ lommeboken:-)

TS: Har du funnet tampongen??

Skrevet

Jeg vet at jeg satte den inn, nei det var ikke first price. Jeg satt den inn, å gikk å la meg. Jeg har ikke vært oppe på do i natt, å tampongen ligger ikke i senga. Så da er det vel bare en plass den kan være.. =S

Nei har ikke funnet den. Legevakten hadde heller ikke kapasitet i dag da det bare var en lege på jobb, å da tok de helst ikke gu. Så jeg må ringe legen i morgen tidlig. Men jeg måtte ringe om jeg fikk feber eller ble dårlig.

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg klarer fremdeles ikke å forstå at du ikke finner den.

Har du prøvd å sette deg på huk, bruke bukpressen maks, og så samtidig kjenne etter med peke og langfingeren. Da presser du skjeden sammen, og du burde kunne kjenne tampongen hvis den er der.

Skrevet

Kjeden er da ikke så lang at du ikke når opp til toppen med fingeren?

Er riktignok noen hudfolder og hulrom inni der, men ikke store nok til at en tampong forsvinner?

Det skal ikke være mulig å "miste" en tampong inne i kjeden vel, jeg ville lett litt til..

Skrevet

Huff så ekkelt, hadde blitt litt redd faktisk. Men du må jo kunne klare å finne den, prøv ut noe av tipsene her oppe. Lykke til, trasig å måtte dra til legen for noe sånt, huff....

Skrevet

Hørtes veldig merkelig ut! Normalt vil en vil klare å kjenne livmortappen.....og at du da ikke skal kjenne tampongen er jo litt rart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...