Gå til innhold

hvilken bilstol til nyfødte velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes det er en jungel av utstyr der ute. lenge siden jeg hadde små i huset og er derfor ikke helt oppdatert på hvilke type bilstol for nyfødte som er kommet bra ut i test osv....

har dere noen anbefalinger. trenger en med base ikke isofix

tenkte maxi cosi med base er denne bra?

er det rimeligere og kjøpe i sverige feks?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Vi brukte Maxi Cosi med base til første barnet, og skal bruke det denne gangen også.

Har ikke prøvd andre seter, så kan ikke uttale meg så mye om hvordan dette er i forhold til resten av setene. Men vi er veldig fornøyd, og har brukte det i bil både med og uten isofix.

Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix med base her!

Skrevet

Har BeSafe fra forrige mann. Tungt sete, men veldig kjekt iom at ryggen kan legges ned når det ikke er i bilen. Klipser det på vognunderstellet og triller avgårde ;-) Vugger også på gulvet.

Skrevet

Vi har be safe. Vi har den som er helt ny på markedet. Er godt fornøyd

Skrevet

kjøpte nytt maxi cosi med base til tredjemann nå. Hadde maxi cosi til de to første også, men solgte det da vi ikke visste når vi ville ha nr. 3.

Skrevet

Samme som Brno over her ;-) Maxi cosi cabriofix med easyfix base, har vært superfornøyd før og det tester fortsatt godt!

Skrevet

Vi bruker acta graco.

Den er ikke for isofix.

Skulle egentlig hatt sete med isofix siden bilen har det - men så hadde vi det her barnesetet fra før da....

Skrevet

Hva slags triller kan man ha besafe babystol på?

Jeg har fulgt med litt på babystoler og har forsåvidt endt opp ved maxicosi men som noen har nevner så er jo besafe grei på den måten at den kan legges ned. Og Britax kom jo bra ut i den siste testen. Er greit å vite hva slags triller kan man bruke dem i lag med også.... I mitt tilfelle må det vaere ei trille som ikke tar all verdens plass siden bilen min rømmer ikke emaljunga :P

Skrevet

Hva slags triller kan man ha besafe babystol på?

Jeg har fulgt med litt på babystoler og har forsåvidt endt opp ved maxicosi men som noen har nevner så er jo besafe grei på den måten at den kan legges ned. Og Britax kom jo bra ut i den siste testen. Er greit å vite hva slags triller kan man bruke dem i lag med også.... I mitt tilfelle må det vaere ei trille som ikke tar all verdens plass siden bilen min rømmer ikke emaljunga :P

Hei! Besafe iZiSleep av nyere typer kan brukes på Quinny Freestyle, Quinny Buzz 4, Bugaboo Gecko, Bugaboo Cameleon og X-Lander XA.

Det er en god stol, men alle som jeg kjenner synes at den er litt tung. Veldig praktisk at den kan legges helt ned og vugges slik at barnet kan sove der hvis det er nødvendig.

Selv blir vi å kjøpe Maxi Cosi Cabriofix med en base. Et lett sete som mange av våre kjenninger er kjempefornøyd med og som kan brukes på Emmaljunga sine vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...