Gå til innhold

Litt luksusproblem her...men lurer likevel..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen fikk mmr vaksina 13. jan, han ble dårlig på søndagen etter (ikke bivirkning av sprøyta, siden den kommer etter 8-10 dager). Høy feber, hoste, null matlyst og ikke helt seg selv. Vi var hos legen 2 ganger, men alt så bra ut, bortsett fra crp på 15 første dagen, men den var under 8 igjen ved neste besøk.

 

I går spiste han for første gang siden søndag (feberen forsvant på torsdag), og han spiste bra. Han sovna kl 18.15, totalt utslitt, men våknet igjen kl 22, og var sulten. Han fikk en flaske velling, og han sover enda!?? Kl. er 11.11 nå... er det sprøyta som slår inn nå, eller er han bare trøtt? Han har sovet til 10 før, men ikke lenger!! Skal jeg vekke han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la han sove, du har sikkert skjekket at han puster og ikke er varm. Han er ikke i form. Vi sover når vi er syke

Skrevet

Tror ikke det har noe med sprøyta å gjøre. Men så lenge han puster og ikke er kokvarm er det bare å la han sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...