Gå til innhold

Supermat.. dette pulveret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

får man kjøpt det uten smak som man kan ha i annen mat uten at det setter bi smak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket pulver tenker du på. Det er veldig mye forskjellig.

Skrevet

Spirulina, mener du? Nei, det smaker sånn som det smaker- alge og saltvann. Men du kan få det i pilleform om pulveret er for ille.

Selv pleier jeg å ha saften fra en halv sitron oppi, sammen med vannet, det tar knekken på det aller verste. Dessuten står jeg klar med noe annet å drikke i den andre hånda som jeg hiver i meg straks jeg har fått ned spirulinaen.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hvis du har sitron oppi så er ikke vits i å bruke spirulina. Den tas ikke opp sammen med sitrusfrukt.

Skrevet

Supermat ER jo alger o.l., og det smaker bare ikke godt. Jeg tar spirulina og chlorella hver dag. Fått et helt nytt energinivå, humør, bedre hud enn jeg har hatt på 15 år+++. Men jeg tar det i pilleform, og skyller det ned med masse vann, hver morgen før frokost.

Mitt tips; dropp pulverne og svelg heller en liten håndfull piller, så unngår du masse brekninger:-)

Skrevet

Hadde jeg aldri tatt. Er dere virkelig så ukritiske???

Skrevet

Hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg blandet det med litt eplejus og det gikk helt greit, men jeg ble så kvalm når jeg brukte det så måtte slutte.

Skrevet

Supermat ER jo alger o.l., og det smaker bare ikke godt. Jeg tar spirulina og chlorella hver dag. Fått et helt nytt energinivå, humør, bedre hud enn jeg har hatt på 15 år+++. Men jeg tar det i pilleform, og skyller det ned med masse vann, hver morgen før frokost.

Mitt tips; dropp pulverne og svelg heller en liten håndfull piller, så unngår du masse brekninger:-)

Har du et navn på disse pillene evt en nettadresse? Har gitt opp pulveret, smaker helt forferdelig.

Skrevet
Hvorfor ikke?

Alger trekker til seg både tungmetaller og bakterier. Om man ser bivirkningene til disse "super"pillene så er det mye skremmende...

Skrevet

ville heller tatt phytolife eller klorophyll fra helsekosten eller synergy. Jeg selv bruker alle produktene fra synergy og de er helt fantastiske!! <3

Si i fra om du/eller andre også vil ha mer info om dette så skal det la seg ordne :)

Ø

Skrevet

Har du et navn på disse pillene evt en nettadresse? Har gitt opp pulveret, smaker helt forferdelig.

Jeg kjøper dem på iherb.com. Mye billigere enn å kjøpe på helsekost i Norge og stort utvalg i alt av supermat/ helsekost (og masse annet organisk og naturlig). Billig porto og rask levering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...