Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 www.utdanningshuset.no Hvilken utdannelse tok dere i tilfelle? Var det bra opplegg med tanke på undervisning? Og var det verdt pengene? Lett å få jobb etterpå?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Jeg gikk advokatsekretærstudium på deltid (jobbet 100 % i tillegg) i Trondheim for en 7-8 år siden. Kosta vel 30.000,- den gangen. Jeg synes alltid det er greit å investere litt tid og penger i mer skolering - uansett. Opplegget var vel greit nok, men jeg synes noen av fagene ble litt for "banale" for meg som da hadde vært noen år i arbeidslivet. Mens andre fag igjen var veldig interessante og lærerrike. Jeg har ikke jobbet som advokatsekretær etterpå. Hadde fast jobb som jeg trivdes i. Var mest for å spe på litt på CVn
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar Men tror du mulighetene for å få jobb som advokatsekretær hadde vært gode etter endt utdanning? Hva jobbet du med forresten? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå