Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Gikk på ketolyse for noen år siden og tok av 12 kilo. Etter ny graviditet har kiloene kommet tilbake, og jeg har prøvd tre ganger på lavkarbo uten å ta av (så da har jeg gitt opp etter noen uker). Nå har jeg lyst å prøve igjen, for det er jo den mest behagelige måten jeg har slanket meg på. Men hvordan skal jeg lykkes?
Gjest irismor Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Trene litt ved siden av Bare få kroppen i litt bevegelse, gå en tur eller ak med ungen(e).
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Jeg måtte droppe ketolyse og være mer moderat, samt ta en dag i uka med høykarbo. Da går vekta nedover, men man vil ha perioder der det stopper opp. Ved å ta en dag i uka med høykarbo vil man gå opp ett par kilo, men det fosvinner etter noen dager, er stort sett bare vann som samler seg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar, men jeg gjør det. De gangene jeg har prøvd lavkarbo har jeg gjort akkurat det samme som første gang, men uten resultatene. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå