Gå til innhold

skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren skulle kose oss sammen i kveld. Han er hos en kamerat å skulle komme hjem rundt kl 20, han har vært der siden kl 15.. Er litt skuffet fordi vi skulle lage mat sammen og leie film.. Har ikke hørt noe fra han, men jeg har heller ikke sendt han melding.. Jeg fikk en melding av han i 18 tiden, da spurte jeg samtidig om han kom hjem ca kl 20, hvis ikke kom jeg til å reise ut til noen venner i kveld:) Joda, det gjorde han.. Blæ, dette var den "kose" lørdagen. Jeg burde reits ut som jeg først tenkte..

vet ikke hvorfor jeg delte dette, mn er bare litt skuffet. kunne jo fått en melding om det f.eks.. hva "syntes" dere? Har jeg rett til å bli skuffet?!

Hilsen ei ikke gravid frøken:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har du rett til. Jeg hadde dessuten blitt veldig bekymret hvis samboeren min ikke hadde kommet hjem så mange timer etter han sa han skulle komme...

Skrevet

hei

en avtale er en avtale,du ble hjemme fordi han sa han kom skuffet,nei jeg hadde nokk blitt forbanna ;-(

Skrevet

Enig med kleika!! Jeg hadde blitt FORBANNET!

Skrevet

ja, råtten og respektløs oppførsel!!

Skrevet

Han kom hjem ved 01 tiden i går. Samboeren min ringer alltid når han reiser fra ett sted, derfor ble jeg ikke bekymret at noe hadde skjedd om dere skjønner. De to sammen da flyr tiden med spill og andre "barnsligheter" som jeg kaller det (for meg selv)..

når han kom hjem hadde han bittebittelitt (ikke mye), men litt dårlig samvittighet fordi jeg satt hjemme. han svarte på den meldingen hvor jeg skrev at "hvis ikke du er hjemme rundt 20, 20.30 så reiser jeg ut". Så svarte han jo at joda" han var hjemme rundt da, men jeg kunne bare reise ut.. men jeg gadd ikke det da han var hjemme om 2 timer (trodde jeg), det snødde mye så jeg hadde vell brukt en halv time å måke ut bilen og 20 min å kjøre til vennene mine... så han trodde da jeg hadde reist?! skjønner ikke het hvorfor han trodde det ut i fra meldingen min men? (eller?).. uansett, i dag har han reist ut med en annen kompis, de skal stå på slalom. så i dag er jeg ikke bare skuffet, men litt småforbanna. Så i dag kommer jeg til å reise ut, slå av tlf uten å si hvor jeg er.. hehe jeg er barnslig, i know men syntes han fortjener det!!!!!!!!!

jeg vet han elsker meg, men innimellom er den 30 åringen en smule ... ehø korttenkt?!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...