malingus Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Ikke ofte en film rörer meg såpass! Helt utrolig. Jeg er ikke typen som gråter av en film egentlig, men nå var jeg faen näre... Tenk at mennesker, unge jenter og gutter lever under slike forhold hver dag? Fattidom, incest, fornedrelse, uvitenhet... Hvem forsvarer disse barna? Hvem skal de vende seg til? Nei måtte bare skrive det...
Mandalas Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Huff, nei, ikke sett den. Jeg visste at det var en sånn type film der man sitter igjen med vonde følelser, så jeg har ikke turt å se på den.. Men utrolig fælt er det!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Fantastisk film og utrolige skuespillere. Til og med Mariah Carey imponerte stort!
malingus Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 Ja den er jo fantastisk! Det er jo det... Men den er så grusom. Så virkelig... Absolutt verdt å se, men ja an sitter igjen med en gedigen klump i magen! Og en sånt raseri og en fölelse av makteslöshet.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Nå har ikke jeg sett filmen , men skjønner jo hva du mener når du nevner fattigdom og incest osv... Det er helt forferdelig å tenke på at det er mange mennesker her i verden som lever under sånne forhold( også i Norge) Jeg tenker at mine barn er utrolig heldig som lever så godt som de gjør, de har et godt hjem,de får overflod av kjærlighet,leker,mat,aktiviteter osv. Jeg har jobbet på barnehjem i Thailand og der var det 60 spebarn på 2 voksene. Jeg har også sett 3-5 åringer som må gå å tigge kl 24 og får de ikke så og så mye penger så får de bank når de kommer hjem Eller små gutter som sitter på en full nordmanns fang i en bar kl 23 på kvelden. Det er en hard verden og jeg er så takknemlig for at jeg kan gi mine barn en god og trygg oppvekst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå