Gå til innhold

Hvordan velge i kjøkkenverdenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det på tide at kjøkkenet skal pusses opp, eller det skal rett og slett totalrenoveres! Men hvordan velge??

Altså: jeg er for det lyse, blanke og glatte - men alt med måte! ALLE sier jeg må velge høyglansdører, men jeg er redd det blir for sterilt. Jeg er egentlig ikke så veldig minimalistisk av meg.

Noen med råd og tips?

Har vært litt rundt og kikket, mye fint - men ender vel opp med IKEA på kostnadene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt høyglans. Det blir flekker med en gang. Med mindre du liker å gå og vaske frontene hele tiden, da.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt høyglans. Det blir flekker med en gang. Med mindre du liker å gå og vaske frontene hele tiden, da.

Ja, det aner meg litt det altså.... Ser for meg fingermerker på skuffene og dørene....

Skrevet

da er du og jeg i samme båt.

Vi skal pusse opp kjøkkenet og har budsjett på 200.000. Tittet rundt og forhøty meg og tror vi ender opp med IKEA, det er så mye rimligere og jeg synes det er likes fint som Norema, HTH osv. En kan jo bytte ut fronter etter noen år hvs en ønsker det for 15.000. det kan en ikke med de andre.

Jeg har også fått høre at vi bør ha høyglans men det er ikke oss og vi går får Lingør(?) evt Edel.

Snakket med en håndverker go googlet mye på nettet og kvaliteten mellom kjøkkenemerkene er ikke så stor.

Skrevet

Ja, jeg har høyglans på kjøkkene og på alt av skaper og bord i stua...kjøpte det før jeg fikk barn, og skal ALDRI ha det igjen. Det ser ut som om jeg aldri vasker her!

Ifht kjøkken kommer det jo litt ann på budsjett. Ikea er faktisk ganske så bra, men pass på og få skikkelig hjelp. Jeg har også sett litt på hth, de har flatpakka nå, og er ikke så mye dyrere enn ikea.

Det lureste er vel å kjøpe noe som er litt klassisk, men ikke kjedelig. Gå å titt litt, ofte er det sånn at man plutselig faller for noe også er man ikke i tvil lenger (sånn har i allefall jeg det)

Lykke til, deilig med nytt kjøkken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...