Gå til innhold

Hehe dama til Pelle kan jo synge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trulte på GP jaja, verden står ikke til påske

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det hun som sang nå nettopp??

Skrevet

Hun var også Killer Queen i We Will Rock You

Skrevet

Jøss!!! Jeg såg ikke , men hørte den sangen. Det er jo helt klart den beste så langt. Hun sang jo helt suverent. Gøy!!

Skrevet

Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!

Skrevet

Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!

 

Det synes ikke jeg. ;)

Skrevet

Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!

 

Det synes ikke jeg. ;)

 

Uinteressant

Gjest irismor
Skrevet

Filler'n da fikk gubben rett. Han påsto hardnakket at det var dama til Pelle, jeg mente at det var det ikke. Jaja da får jeg smile pent og innrømme at jeg tok feil.

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Hvem er Pelle?

 

Skuespiller i hotel cæsar

Skrevet

Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!

 

Det synes ikke jeg. ;)

 

Uinteressant

 

Det gjør ikke noe ;)

Skrevet

Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!

 

Det synes ikke jeg. ;)

 

Uinteressant

 

Det gjør ikke noe ;)

 

Men videre gikk hun . Yey!!! ;)

Skrevet

Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!

 

Det synes ikke jeg. ;)

 

Uinteressant

 

Det gjør ikke noe ;)

 

Men videre gikk hun . Yey!!! ;)

 

Norge er ikke akkurat kjent for å verken vinne så mye i MGP eller for å ha med de beste sangene så det var som forventet

Skrevet

Var sånn en gledelig overraskelse at HUN var så flink. Ikke det inntrykket man får av henne i Cæsar.

 

Jeg synes låten var fin og hun synger den fantastisk. Håper den vinner jeg! Og jeg gleder meg nå til mandag hehe for å se henne som skuespiller igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...