Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Trulte på GP jaja, verden står ikke til påske
Gjest Ganske Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Hun var også Killer Queen i We Will Rock You
Cat.68 Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Jøss!!! Jeg såg ikke , men hørte den sangen. Det er jo helt klart den beste så langt. Hun sang jo helt suverent. Gøy!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt!
Cat.68 Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt! Det synes ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt! Det synes ikke jeg. Uinteressant
Gjest irismor Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Filler'n da fikk gubben rett. Han påsto hardnakket at det var dama til Pelle, jeg mente at det var det ikke. Jaja da får jeg smile pent og innrømme at jeg tok feil.
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Hvem er Pelle? Skuespiller i hotel cæsar
Cat.68 Skrevet 21. januar 2012 #12 Skrevet 21. januar 2012 Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt! Det synes ikke jeg. Uinteressant Det gjør ikke noe
Cat.68 Skrevet 21. januar 2012 #13 Skrevet 21. januar 2012 Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt! Det synes ikke jeg. Uinteressant Det gjør ikke noe Men videre gikk hun . Yey!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #14 Skrevet 21. januar 2012 Flott stemme, men gud for en gjennomført jævlig låt! Det synes ikke jeg. Uinteressant Det gjør ikke noe Men videre gikk hun . Yey!!! Norge er ikke akkurat kjent for å verken vinne så mye i MGP eller for å ha med de beste sangene så det var som forventet
Love my kidz Skrevet 21. januar 2012 #15 Skrevet 21. januar 2012 Var sånn en gledelig overraskelse at HUN var så flink. Ikke det inntrykket man får av henne i Cæsar. Jeg synes låten var fin og hun synger den fantastisk. Håper den vinner jeg! Og jeg gleder meg nå til mandag hehe for å se henne som skuespiller igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå