Gå til innhold

Har ikke hatt sex i år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sukk* Savner det! Mannen gir meg fint lite oppmerksomhet. Han er en liten egoist i sengen, og fikk tilslutt nok. Orker ikke sex der alt skal dreie seg om hans nytelse lenger. Han er enig da, men gidder tydeligvis ikke ta tak i det. Jeg har prøvd slik at det er sagt!

I går var jeg ute, og fikk endel oppmerksomhet fra andre menn. Virkelig koste meg. Siden jeg får så lite tilbakemeldinger hjemme, var det fantastisk å se menn snu seg etter meg ute. (ikke for å være innbilsk)

Gikk selvsagt ikke over streken. Går på selvtilliten når man aldri får noe tilbake fra partneren....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nå har det ikke gått så lang tid av året ennå da.

Skrevet

Har heller ikke hatt sex i år. Hadde sex sist i september tror jeg.

Savner det litt, men klarer meg fint alene.

Er i ett forhold

Skrevet

Ikke jeg heller :)

Hadde faktisk ikke sex i fjor heller... Men tenker ikke på det, faktisk. Er singel jeg, da. Og liker ikke one night stands.

Skrevet

Jeg hadde ikke sex i fjor, og ikke året før der heller.

Og så klart ikke i år.

Det merkelige er at jeg har kjæreste, som jeg ble sammen med i fjor sommer...... Han kan bare ikke ha sex av fysiske årsaker.

Men onanert, ja.... DET har jeg gjort ;)

Skrevet

ikke jeg heller... Du er ikke alene :) Jeg har mann jeg også..

Skrevet

Har heller ikke hatt sex i år.

SIst var 23 august 2011

Savner det, men vil kun ha gjort det med den jeg elsker.

Skrevet

Ikke jeg heller, men har krangla myyyye med samboer i stedet. Da frister sex lite...:(

Skrevet

Har ikke hatt sex siden senhøsten 2008...... Å dæven det er lenge siden det:P

Skrevet

Ikke siden januar 2009...så er noen år siden sist ja...

Skrevet

Flott jeg ikke er alene da, hehe :) HI

Skrevet

2006 her. Og jeg har mann.

oi... savner du det ikke?

Skrevet

Jo

20:55

Skrevet

Kan ikke du invitere mannen din på en romantisk aften hjemme hos dere selv da, der DU tar styringen?

Høres ut som han må lære å gi å ikke bare ta...

Skrevet

Jo

Kan jeg spørre hvorfor?

Skrevet

Har prøvd i flere år. Han kan nemlig om han vil. Bare synd han ikke gidder. HI

Skrevet

Gudbedre, 2006??? Kan man kalle det et ekteskap da- blir vel mer venner som tilfeldigvis befinner seg under samme tak?

Skrevet

Har prøvd i flere år. Han kan nemlig om han vil. Bare synd han ikke gidder. HI

trist! :(

Skrevet

snakker dere om der?

Skrevet

Fikser selv, siden ikke mannen min klarer det. Hadde sist sex sist sommer- savner det desverre ikke....

Skrevet

Gudbedre, 2006??? Kan man kalle det et ekteskap da- blir vel mer venner som tilfeldigvis befinner seg under samme tak?

Mye mer enn venner som "tilfeldigvis befinner seg under samme tak". Han er mannen i mitt liv, sjelefrenden min. Jeg savner sex, men han ønsker ikke det, og det lever jeg med,

Hvis en kjæreste ikke er noe annet enn en venn man har sex med, som det tydeligvis ikke er for deg, siden du ser på et ekteskap uten sex som "venner som tilfeldigvis befinner seg under samme tak", så synes jeg synd på deg. Du har gått glipp av mye.

Skrevet

snakker dere om der?

Hva?

Skrevet

Mye mer enn venner som "tilfeldigvis befinner seg under samme tak". Han er mannen i mitt liv, sjelefrenden min. Jeg savner sex, men han ønsker ikke det, og det lever jeg med,

Hvis en kjæreste ikke er noe annet enn en venn man har sex med, som det tydeligvis ikke er for deg, siden du ser på et ekteskap uten sex som "venner som tilfeldigvis befinner seg under samme tak", så synes jeg synd på deg. Du har gått glipp av mye.

Nuvel, nå er jeg så heldig å få være sammen med bestevennen min, sjelefrenden min, min klippe, en som er mitt ett og alt. Som jeg også, heldigvis, er så heldig å få ha fantastisk sex med. For det er et slikt ekteskap vi begge ønsker.

Det ene utelukker ikke det andre, skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...