Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Har en oppfatning om at Bulgaria har et litt dårlig rykte på seg som feriemål...? Jeg vet ikke helt hvor jeg har det i fra.. Gi meg deres erfaringer damer!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Usj, ville aldri dratt dit, jeg har kun hørt negativ omtale om feriesteder i Bulgaria.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Ja, men hva konkret er det som er dårlig?
Gjest Heartbroken Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Vi har vært i Bulgaria en gang, og det blir nok ikke fler turer dit. Vi bodde i Nessebar som tydligvis var feriestedet til nyrike russere. Stranden og vannet var deilig og temperaturen flott (ikke for varmt), men hver gang vi var ute og spiste, ble en av oss dårlig i magen, og det var veldig mange som ikke snakket engelsk så det var vanskelig å kommunisere med hotelpersonalet osv. Og ikke så veldig høflige mennesker Men det er grei reiselengde med fly, det er billig og passe varmt, så jeg vil ikke fraråde det akkurat. Det spørs helt hva man ønsker av en ferie:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Rema 1000 sydenferie. Typisk destinasjon for de nye storfamiliene med mine, dine og våres barn da det er billigt. Hotellene kan være ok. Men mafia, sykt mye prostitusjon og forfalne byer ligger som et bakteppe på idyllen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Rema 1000 sydenferie. Typisk destinasjon for de nye storfamiliene med mine, dine og våres barn da det er billigt. Hotellene kan være ok. Men mafia, sykt mye prostitusjon og forfalne byer ligger som et bakteppe på idyllen.
-Hengebuksvinet- Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 (endret) He he he. Jeg har en av de "nye storfamiliene", men har ikke vært i Bulgaria Men veldig mange av de jeg kjenner, som har reist til Bulgaria, har fått problemer med magen. Så, jeg hadde nok heller valgt en annen destinasjon. Endret 21. januar 2012 av -Hengebuksvinet-
2barns mor Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Oi... jeg har vært inne å kikket litt på Bulgaria.. er jo billig der! å ja... vi er den "nye storfamilien"!
Skoobidoo Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Man oh maaan så dårlig jeg ble i magen der nede, og forsåvidt resten av gjengen jeg reiste med også. Likte vel egentlig absolutt ingenting med den ferien.. Vi var i Sunny Beach
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå