Gå til innhold

Mimretimen

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Elsker youtube. Nå har jeg mimret meg gjennom Another you, another me med Gemini (Karin og Anders Glenmark), You and I, Anthem og Endgame fra Chess (og nå skal jeg jaggu løfte på rompa og sette på lp'n og høre hele musicalen), John Farnhams The Voice, Ultravox sin Lament, Vienna og When the time comes. åttitallet var et nydelig, nydelig tiår, faktisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

I gotta know right now,

do you love me,

will you love me forever,

do you need me,

will you never leave me,

will you make me so happy for hte rest of my life,

will you take me away and will you make me your wife?

I gotta know right now,

before we go any further,

do you love me,

and will you love me forever....

MEAT LOAF RULER - dvs akkurat her i Paradise by the dashboard light var det vel Ellen Foley som rula.

Ah, hjemmealenefest med meg selv, jeg har verdens vakreste stemme og kan synge veldig høyt.

Skrevet

Jeg kliner alltid til med en fantastisk vokalprestasjon når jeg skråler til True colours, cyndi lauper på mine enmannsfester. Merkelig nok synger jeg visst ikke like rent med tilhørere..

Gjest sug lut
Skrevet

Er det ikke pussig? må være fordi vi store sangkunstnere er så ydmyke og ikke vil vise oss frem, bare nyte vår kunst i fred.

Gjest sug lut
Skrevet

Denne fikk meg igjennom en heftig kjærlighetssorg,

, tysk pop på sitt beste. Det var tider det

Veldig ubehagelig hit, om jeg får lov å si det... Hvilket år var det igjen...?

Sie kommen dich zu holen

Sie werden dich finden

Niemand wird dich finden

Du bist bei mir

Ble jo til og med nødt til å lage en del 2 der Jeanny kommer hjem. Som om noen trodde det.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Sie kommen dich zu holen

Sie werden dich finden

Niemand wird dich finden

Du bist bei mir

Ble jo til og med nødt til å lage en del 2 der Jeanny kommer hjem. Som om noen trodde det.

Falt litt ut her etter julebordsdansingen til Benedicte Adrian og kom ikke helt til meg selv igjen...

Teksten er helt grusom, men jeg skjønte det ikke da. Gikk i 5.klasse, tror jeg? Hadde mye kjærlighetssorg i barneskolen. Hårda bud!

Gjest sug lut
Skrevet

Sie kommen dich zu holen

Sie werden dich finden

Niemand wird dich finden

Du bist bei mir

Falt litt ut her etter julebordsdansingen til Benedicte Adrian og kom ikke helt til meg selv igjen...

Teksten er helt grusom, men jeg skjønte det ikke da. Gikk i 5.klasse, tror jeg? Hadde mye kjærlighetssorg i barneskolen. Hårda bud!

Jøss, jeg glemmer hvor unge dere er.

Danser hun? Glad jeg har vært dypt nedi britisk krim i stedet...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Sie kommen dich zu holen

Sie werden dich finden

Niemand wird dich finden

Du bist bei mir

Hehe;)

Joda, hun dansa. Kan beskrives best med Side Brok: "dans som om du ikkje e på ibiza, dans på golve så heile huse rista, alle går amokk som en flokk med autista". Det var et syn for guder.

Skrevet

Sie kommen dich zu holen

Sie werden dich finden

Niemand wird dich finden

Du bist bei mir

Hehe;)

Joda, hun dansa. Kan beskrives best med Side Brok: "dans som om du ikkje e på ibiza, dans på golve så heile huse rista, alle går amokk som en flokk med autista". Det var et syn for guder.

Hehe...fikk helt vondt i ræva av den pistolviftinga hennes..Pow-Pow
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

, tysk pop på sitt beste.

OK, Lykke Fryd, nå har du gjort det: jeg har arbeidsdag og massssse jobb som må gjøres før i morra, og bak alle mine vakre beregninger og ord summer nå Jeanny. Til straff pålegger jeg deg denne linken og håper det funker: http://www.youtube.com/watch?v=xHLAtGBIvY4 Endret av sug lut
Gjest sug lut
Skrevet

Faan. Hvorfor kommer hele smala med bilde - idiotløsning. Hvordan fiksa du å få inn bare adressen, Lykke Fryd?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hahaha! Husker at pappa digga den sangen :D

Vet ikke hvordan jeg fikk det til? Har ikke gjort det før. Flaks kanskje?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Og slenger på denne som takk

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Og slenger på denne som takk

Det der var bare ondt :) Her har jeg pause og så får jeg den der!

Men hei, kopierer du bare linken fra adresselinja? For når jeg gjør det kommer altså hele shaiten med bilde og det hele.

Endret av sug lut
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Trykk på "del" under filen og kopier den linken. Det var det jeg gjorde.

Gjest sug lut
Skrevet

Aha, da skal jeg også gjøre det neste gang.

Skrevet (endret)

Måtte bare fise innom med en egenfilmet versjon av Anthem (som jeg virkelig elsker nesten uansett hvem som synger, men altså, denne tar kaka:

Endret av Gulosten™
Gjest sug lut
Skrevet

O store frysninger! Det var jaggu flott, jeg har latt være å se den bare fordi jeg ikke har hatt lyst til å høre noe shait (type Christer Sjögren synger O helga natt), men jeg tok sjansen og angrer ikke!

Skrevet

Jeg har ikke vært på DIB på et halvt år, selvdisplin :)

Og så går jeg rett inn på krangle, da jeg elsket å lese innleggene her, det første jeg åpner er Mimretimen, da jeg trodde dette var gamle slengkommentarer... I mimretimen møter jeg ikke annet enn en haug kjærlighetssanger.... Sjokkerende....

Gjest sug lut
Skrevet

Hele denne konserten ble spilt inn på DVD, heldigvis! Selvom jeg var der (2 kvelder på rad), er det lenge siden, og minnene blekner litt.

Her også et kongebilde, av samme fyr i duett med selveste meg selv!

http://a1.sphotos.ak...536166361_n.jpg

Vet ikke om du ser det, men jeg bøyer meg i ærbødighet. I alle fall så langt jeg kan, ryggen er ikke særlig villig så tidlig på dagen. Storma du scenen og sang falskt og lykkelig, eller kan du faktisk synge og var ønsket der oppe?
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har ikke vært på DIB på et halvt år, selvdisplin :)

Og så går jeg rett inn på krangle, da jeg elsket å lese innleggene her, det første jeg åpner er Mimretimen, da jeg trodde dette var gamle slengkommentarer... I mimretimen møter jeg ikke annet enn en haug kjærlighetssanger.... Sjokkerende....

Lev og lær.
Skrevet

Hele denne konserten ble spilt inn på DVD, heldigvis! Selvom jeg var der (2 kvelder på rad), er det lenge siden, og minnene blekner litt.

Her også et kongebilde, av samme fyr i duett med selveste meg selv!

http://a1.sphotos.ak...536166361_n.jpg

Vet ikke om du ser det, men jeg bøyer meg i ærbødighet. I alle fall så langt jeg kan, ryggen er ikke særlig villig så tidlig på dagen. Storma du scenen og sang falskt og lykkelig, eller kan du faktisk synge og var ønsket der oppe?

Haha jeg ser det helt fra åsen min! (tulla)

Det beste er at jeg spurte pent, og fikk lov. Og fikk stormende applaus fra full sal i Spektrum. Og var sånn tålelig pent å høre på også fikk jeg høre. Så jeg vet ikke helt! Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...