Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Og dere som er det, hvorfor? Ser at det har vært noen inne på min, men der er det jo lite å finne.
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Tydeligvis, det har vært 222 på min, ser jeg. Er stort sett inne av to grunner: ved en feiltakelse/feiltrykking, eller fordi jeg har lyst til å se profilbildet til folk og det er så smått at det er umulig.
Gjest mphs Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Ja mange har vært på min og jeg har vært inne på andres. Enten for å se nærmere på bilder noen har og mange ganger ved at jeg sikkert har kommet borti touchpad og kommet inn på de ved ett uhell.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Ofte blir det bomtrykk på telefonen, men det er stort sett bare anonym bruker jeg kommer borti. Kjedelig. Har sendt meldinger til et par, og da må jeg på profilen, men jeg har vært innom bare for å kikke også. Jeg vet ikke helt hvorfor, det er vel bare kikkeren i meg som titter frem innimellom:)
Cat.68 Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Langt flere som vært på besøk hos meg, en jeg har besøkt andre. 130 stod det visst. Er jo hyggelig det. Jeg har vært inn hos andre jeg også noen ganger, og da er det som regel fordi jeg vil se profilbildet bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå