Gå til innhold

Wallstickers-skrift...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig fint, men fytti katta for ett herk å få opp da gitt:( har kjøpt to stk, ene brukte jeg en time på å få opp over senga i går. Nesten så jeg bare krølla sammen hele og kasta det i søpla.

Nå har jeg ett igjen som jeg ikke har motet meg opp til å begynne på... Noen med gode tips til å få det pent på en enkel måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er mulig å klippe ut ett og ett ord så blir det lettere:)Det har jeg gjort med mine:)

Skrevet

Nei, ikke del i flere ord, da får de jo feil plassering i forhold til hverandre.

Sett hele klistremerker på veggen, uten å ta av papiret bak, finn helt riktig plassering og fest med en bit maskeringstape i hver ende.

Når du er fornøyd med plasseringen, trekk to lange biter maskeringtape tvers over midt, fra topp til bunn.

Riv høyre tape, slik at halvpart n blir igjen på veggen. Løft opp inn til midt. Ta av bakpiret, oog kutt et par cm fra midt. Jobb rolig med folie skrape fra midt og ut. Små bevegelser vekselvis opp og ned, mens du jobber deg utover. Bruk tapebiten på veggen for å sikte.

Riv venstre tape, ta av resten av papiret, og jobb deg på samme måte ut mot tapebiten.

Med litt tålmodighet blir resultatet veldig bra...

Skrevet

...er det mest harrye som finnes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...