Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Med min første ble jeg båret ut i ambulanse og lå på sykehuset i to uker før det likevel ble hastesnitt. Deretter måtte vi være på sykehuset i to uker til fordi barnet ble født tidlig. Keisersnittet gjorde meg "handikappet" i flere uker etterpå, og jeg fikk en form for depresjon og posttraumatisk stresslidelse i permisjonstiden. Men denne gangen skal jeg føde på badet i ro og fred, ringe sykehuset med nyfødt i armene, gå selv inn i ambulansen med barnet, la de ta den nødvendige sjekken av oss, reise hjem etter noen timer, og leve lykkelig ever after...
Izabella07 Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Håper det blir som du planlegger. Og blir det ikek det så håper jeg likevel du får en bedre opplevelse enn første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå