Gå til innhold

Men denne gangen...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med min første ble jeg båret ut i ambulanse og lå på sykehuset i to uker før det likevel ble hastesnitt. Deretter måtte vi være på sykehuset i to uker til fordi barnet ble født tidlig. Keisersnittet gjorde meg "handikappet" i flere uker etterpå, og jeg fikk en form for depresjon og posttraumatisk stresslidelse i permisjonstiden.

 

Men denne gangen skal jeg føde på badet i ro og fred, ringe sykehuset med nyfødt i armene, gå selv inn i ambulansen med barnet, la de ta den nødvendige sjekken av oss, reise hjem etter noen timer, og leve lykkelig ever after...

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det blir som du planlegger. Og blir det ikek det så håper jeg likevel du får en bedre opplevelse enn første gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...