Gå til innhold

hvordan går det med redebyggningen?


marguritten

Anbefalte innlegg

ja..jeg er sånn smått igang...

vet at det er ALT for tidlig...

men var forbi en butikk som hadde kjempe utsalg..

masse billige babyklær... fra 30 kr -50 kr..

så jeg kjøpte litt klær i str 56 og 62...

mest sparkedrakter... hadde lyst å kjøpe mer.. men ble plutselig liiiiiitt overtroisk...

men jeg er begynt med redebygging..

har ordnet med babyseng..og atuostol.

 

var også å kjøpte noen løse bukser...så magen kan få plass.

 

 

tiden går bare aaaaaalt for sakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke begynt med selve redebyggingen, men det kribler så etter å ta frem nyfødttøyet å sortere ut hva jeg vil bruke, også vaske det og legge det på plass.. :) Hahaha. Kommer til å handle litt etter ordinær ul tror jeg, når jeg vet kjønn.

 

Tiden går nesten for sakte. Er igang med planlegging da, om hvilke ting jeg trenger og ønsker denne gangen som jeg ikke hadde forrige gang. Må ha ny stellemadrass, og ny sengekant, og bilstolpose, så da er det jo ikke så mye som skal handles inn, og det blir nok kjøpt etter sommeren regner jeg med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt veldig smått, vet at det er alt for tidlig....så det blir ikke mye..når magen begynner å komme skal jeg gjøre mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ikke begynt å tenke på det enda, synes det er altfooor tidlig. Men babyvuggen er fremme for lengst, det er en gammel vugge som min mann lå i som baby :) Den står på rommet og venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en gammel vugge eller kurv er det, som både min mor, tante, min søster, jeg og jenta vår har sovet i. Men den tør jeg ikke ta frem ennå, kommer kanskje frem etter første ul?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har går det sakte men sikkert. Altfor tidlig til å kjøpe noe - venter iallefall til etter 1.tri er over. Skal på tidlig ul om to uker, kanskje jeg kan slappe av litt da :) 5+2 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali: helt enig i at det er for tidlig...

Syns det e så morsomt at vi kan følge hverandre, tenk om vi føder på samme dag!,hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: ja, syns det er kjempe gøy at vi får følge hverandre. Vi har termin ganske tett :) har du noe symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig spennende tider vi har i vente!! :)

 

Men dere-tidlig ultralyd? Kan alle få det? Skal til fastlegen min på tirsdag, og hva må jeg eventulet si for at han vil bestille tidlig ultralyd?

For det normale er vell i uke 17-19?

Det er ALTFOR lenge for min del. . . . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ta tidlig ul selv har ikke fått henvisning. Men vet ikke hva som skal til for henvisning. Avhengig lege egentlig. Men jeg er iallefall villig til å betale ca 500kr for å få litt ro fram til første bl kontroll nærmere uke 8. :) hadde så i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ul må man betale selv. I Tr.heim koster det ca. 950 kr. Jeg hadde en blødning da jeg var 10 uker. Sykehusene er blitt veldig strenge på dette fikk jeg beskjed om både hos legevakt og fastlege. Dette pga. De kan ikke gjøre noe om det er en abort. Kjipt... Men sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali: ja vi har det:) lite symptomer her...sliten for det meste og ømme nipler, men i dag er nesten ikke de ømme heller....

Hvilke symptomer har du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy: formen er helt grei. Merker at energi nivået går opp og ned. Ømme nippler. Små kvalm innemellom. Trøtt ennå. Tok en ny digital test igår (5+2) og da visste den Gravid 3+, så det er framgang i hormon stigningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bra. Syns jeg kan bli litt småkvalm hvis jeg går lenge uten mat. Men vet ikke om det bare er psykisk, var jo ikke sånn for noen dager siden.... Men tror jeg er litt mer trøtt - det er jo absolutt ikke ille hvis det holder seg sånn :)

Din form da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...