bIomstre Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Elsker: - at solen ikke bryr seg om at metrologen sa det skulle regne i hele dag - fylte krysantemum som roper på meg når jeg går forbi blomsterbutikken - forventingsfull 3 åring som skal til frisøren og uten protester går med på sjamponering og føning før hun skal avgårde
Gjest Heartbroken Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Denne er jeg med på! Elsker at snøen laver ned. Elsker at tenåringen sto tidlig opp for å gjøre seg klar til en lang dag i alpinbakken og kjørte avgårde glad og forventningsfull. Elsker at jeg har en laaaat lørdag uten noen avtaler eller plikter. Elsker at det er to uker til jeg skal på jentetur med datter og søster. Elsker at mannen sitter ved siden av meg og engasjerer seg høylytt i tenniskampen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Elsker at det finnes kynikere som meg selv der ute et sted, som også hater slike "Elsk-folk". Ay!
Mor Løvehjerte Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Jeg elsker at sola snart overvinner høyden på fjellene, og at ungen starter dagen med å proklamere at "I dag er det lørdag. Da spiser vi godteri og puler!" (Takk til barnehage, storebrødre eller evt. barnetv for den siste der)
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Elsker at det snør og snør, og derfor skituren jeg akkurat kom inn fra som gjør at alle muskler stønner og jeg veit at de kommer til å grynte av lykke bare de kommer ned i badekaret, som sakte fyller seg med steikvarmt vann og Au Lait badepulver. Elsker å ha huset fullt av ungenes venner, men elsker også at de nå akkurat dro ut, hele røkla, så det er heeelt stille. Elsker tanken på at jeg etterpå kan hente en utrolig haug med bilder på posten og kose meg med å lime i album resten av helga. Elsker at alle gode makter og barn slo seg sammen og lot meg sove til ti - kan ikke huske sist noe sånt skjedde. Og så elska jeg kommentaren til ungen din, Mor Løvehjerte! Ja, Blomstre, det var def på tide med ei elsker-liste.
Babykilo Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 - Elsker David Bowie mens jeg lager mat som bare er til meg. Så sterkt at ingen andre ville hatt det. - elsker endelig å ha orket å gå på, og fullføre, malejobben jeg har utsatt lenge. Og at det ble så pæææænt. - elsker at det er enda en hel kveld og en hel dag igjen av helga.
Cat.68 Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 (endret) -At eldste jenta mi opptrer på UKM ikveld, lell om gleden dempes noe med at jeg ikke kan være der...... - At yngste jenta er med sin far å står på skøyter for første gang. lell om gleden dempes av at jeg ikke kan være med..... - At jeg til tross for at jeg er slapp av sykdom har så mye å glede meg for..<3 Endret 21. januar 2012 av Cat.68
Gjest amandine Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 ELSKER: Spirer i bedet Morsomme unger Bilen Mannen(jadda) Vestlandsvår Snekkerne Og en liten hat: Rørleggerfaen
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Elsk ♥ Min nye fine bil At sola snart kommer tilbake At Jubelguri er i godt humør Min nye fine anorakk Akebrett Snø At hun jeg liker aller minst strøk på eksamen (ond? ja, jeg vet) Ned 2 kilo Forhåpentligvis elsk ♥ : Hårfargen min etter å ha farget håret i kveld
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Elsker at kjæresten kom inn med en paracet cocktail og te onsdag morges da fyllesykeb var på sitt værste. Elsker at han kjøpte inn brus, is, chips og pizza til min alene kveld. Elsker datteren min, som sier vov vov, takk takk, mamma og pappa og nettopp har oppdaget tungen sin Elsker at jeg flytter snart Elsker at jeg har lært meg å leve i nuet og sette pris på alt jeg har. Elsker tredd is som skal konsumeres NU!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Elsker at det går mot lysere tider og at det er mandag
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Jeg elsker - at jeg har hatt en helt ok arbeidshelg - at det er skispor i marka - at min familie og venner har det godt - at jeg klarer å " sette en sperre" når det gjelder min lillebror og hans eks - at hunden min lever sine glansdager som pensjonist - at jeg har begynt på antidepressiva - at mine barn har en god mamma - at det går mot sommer - at jeg mest sannsynlig blir kjent med Julia og gullet hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå