Gå til innhold

What? Kynnere allerede?


Num.mer2

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg er lengre på vei enn jeg tror. Har begynt å få kynnere allerede. Og det er vel ikke vanlig før senere? Har hvertfall ikke hørt om noen som har hatt det så tidlig som uke 4... Embryoet har jo så vidt festet seg.. :o Noen som vet tid det er vanlig at de kommer? Sist gang fikk jeg det i uke 11 og oppover, og da sa legen at det var tidlig, men helt normalt, men uke 4?

 

Må virkelig få bestilt meg tidlig ul, blir jo gal av dette.

 

Siste mens var i november, aner ikke tid el var. tok test i slutten av desember, negativ, lurer på om jeg hadde el i begynnelsen av januar, men testet ikke med eltester. Fikk positiv test 12dager etter det, men billigstrimmel testene er svake.. Så jeg skjønner ingenting.. Tok en digital og da, og den viste gravid.. Jeg tror jo ikke at jeg er lengre en 4uker, men syns jeg er såå gravid, og livmoren er jo over skambenet, men får det ikke til å stemme, med mindre det er trillinger inni der da.. Men uanstt, kynnere allerede nå? Hvordan skal dette gå fremover tro? Bare 8mnd igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, det hørtes jo litt tidlig ut ja, men jeg har en erfaring fra forrige svangerskap der jeg fikk " kynnere" når jeg fikk orgasme...og dette startet vel rundt uke 4.... Denne gangen har jeg ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kommr de bare jeg gjør småting, som bæring av ved og leking med lillemann. Altså, normale ting jeg vanligvis gjør.. :P men er sikkert normalt. Bare jeg som kunne ønske jeg var noen uker lengre på vei, sånn at ventetiden blir kortere.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var det da...plutselig er vi ved det punktet at vi skulle ønske vi kunne vært gravide litt lenger og vi kommer til å savne magen..hehe, jeg vet jeg kommer dit hvertfall! Men blir stas å få en liten baby i hus igjen:)

Enn så lenge skal jeg bare nyte a jeg ikke er kvalm eller har andre plager...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 2: kan du ikkje ta ein slik digital Cb test med ukeindikator? Da får du iallfall cirka greie på hvor lenge det er siden unnfangelsen fant sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, tror det er nomalt spesielt hvis en har unger fra før. Jeg er i uke 6 og har hatt kynnere i en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde kynnere. Men det var nok ikke annet enn fordøyelsen gitt. Har også kjent spark, men det var også bare luft og annet fanteri.

Disse kommer gjerne når jeg rører på meg, løfter ting, strekker på meg o.l.

Så kan jo hende det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare luft, for det kjenner jeg og veldig godt. :P Er blitt veldig følsom i magen, har ofte hatt fantomspark og mye luft. men kynnere er annerledes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...