Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg og mannen har to barn sammen å et bra sexliv. Men jeg skulle ønske at vi kunne snakke om sex, for det er sjelden kost. I går da vi hadde sex, var det ikke så bra akkurat. Han kåm (uten at jeg egentligfikk det med meg ?!), trakk seg ut og sporte etter noe å tørke med, mens jeg enda lå å tok på meg selv, å hadde det egentlig veldig godt, men da var jo han ferdig.. Hva faen? Han så jo at jeg lå å snart var på tur å kåmme! Hvorfor måtte han da bare få noe å tørke med? å da var alt ferdig liksom? Jeg skjønner at han var sliten å han har vært syk, men dette vil jeg uansett snakke med han om, for det var ikke noe god følelse å ligge dær etterpå.. jaja.. Måtte bare lufte litt tanker..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Høres ut som dere har et skikkelig romantisk seksualliv.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Høres ut som dere har et skikkelig romantisk seksualliv. hehe, ja men det var vi jo vandligvis, å masse virkelig god sex! Det var jo derfor det som skjedde i går var ganske, ja, både overaskende og sårt..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Håper i allefall han tørket seg med ronkehånkle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå