Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Har i alle år brukt tampong, også etter første fødsel. Nå etter nr to så sliter jeg både med sex og tampongbruk. (det er snart 1 år siden fødsel). Det føles rett og slett annerledes ut der nede. Når det gjelder sex så er det av og til vondt (kjennes som om jeg kramper til der nede), og det virker alt for tørt til å bruke tampong (sex også for den saks skyld). Jeg kjenner tampongen er der inne for å si det slik..... Noen andre som har slitt med noe lignende, og ble det bedre?
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Jeg følte det på lignende vis med tamponger i starten. Nå har jeg fått bare ett barn, men for min del ble det bedre etter en stund. Håper det blir bedre for deg også snart, på alle områdene.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Jeg må bruke glidemiddel under sex og får ikke inn noen tampong. Egentlig like greit siden jeg ikke kan bruke det siden jeg satte inn spiral(skal ikke bruke tampong da). Løsningen for meg ble menskopp. Det tørrer ikke ut slimhinnene og kan brukes når jeg har spiral. Nå er det snart 4 år siden jeg fikk siste ungen og det ser ikke ut til at det kommer til å bli bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Jeg kan heller ikke bruke tampong lenger, slimhinnene er så "tørre" og blir lett irriterte så jeg får soppinfeksjoner, svie o.l. Et det helt krise og 100% nødvendig med tampong bruker jeg Ellen-tampong fra apoteket. Den er innsatt med melkesyrebakterier så jeg kan tåle noen timer med den, ellers bruker jeg bind... Snart 3 år siden jeg fødte så jeg tviler på det kommer til å bli noe annerledes noengang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå