<3junidrømmen<3 Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hei noen som kan dette? Jeg mister retten til sykepenger i april, går ut i perm i mai! Hva kan jeg gjøre? Mister jeg retten til foreldrepenger? Hvordan regnes grunnlaget for foreldrepenger?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Hei noen som kan dette? Jeg mister retten til sykepenger i april, går ut i perm i mai! Hva kan jeg gjøre? Mister jeg retten til foreldrepenger? Hvordan regnes grunnlaget for foreldrepenger? foreldrepenger regnes ut fra lønn 6 ut av de 10 siste mnd. Dette gjelder også sykepenger. Du kan jo evnt velge å ta ut permisjon tidligere (denne skal jo tas ut mellom minst 3 uker FøR og max 12 uker før termindato) slik at det går opp i opp =)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Hvis du har fått sykepenger i minst 6 mnd, mister du ikke retten på foreldrepenger!
<3junidrømmen<3 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2012 håper virkelig det er sånn som dere sier takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå