Gå til innhold

Unngå håravfall...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet enormt mye hår etter fødsel og amming med første mann, nesten en "halv hestehale", heldigvis er håret mitt krøllete, så det har litt volum uansett, men det begynner å bli så tynt på toppen av en kan se igjennom :/

 

Antar at jeg ikke er den eneste som sliter med dette - har noen noe tips? Jeg har sett på shampooer og balsamer, og lurer på om noen har prøvd noen og er fornøyde? Og hva med kosttilskudd?

 

Har hørt om både b-vitamintilskutt og marine matrix, samt arcon... noen erfaringer :D?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

nei desverre har ingen råd,men prat med en frisør kanskje de kan hjelpe deg,selv ble jeg helt gråhåret med nr 2 som 28 årig,det er kjipt, men er redd at hormonerne der følger med i en graviditett og de endringer der skjer grunnet dem bare er prisen vi må betale :-)

Skrevet

Min gode venninne og faste frisør har et produkt som skal få håret til å vokse raskere, husker dessverre ikke hva det heter nå i farten. Kanskje det går an å bruke en slik shampoo samtidig som du tar b-vitamin (viktig for hud og hår)? Men som hun sier over her, ta en prat med en frisør eller to :)

Skrevet

Du må være forsiktig med kosttilskudd som skal gi tykkere hår. Har 2 venninner som prøvde det, først var de veldig fornøyd, så hørte jeg ikke mere om det. I ettertid fortalte de at de fikk både bart, skjegg og masse hår på beina... Ikke akkurat det man vil ha....

Skrevet

Jeg vil heller ha fyldig manke, og barbere beina annenhver dag, enn å være hårløs fra topp til tå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...