Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Noen som kan anbefale en god fastlege i Kristiansand -øst for sentrum? Samme om det er dame eller mann, men vil ikke måtte diskutere meg til f.eks sykemelding v/svangerskap (noe jeg må med min nåværende selv om jeg spyt døgnet rundt) og som kanskje ikke har 1 mnd ventetid på timer... Takknemlig for alle tips!
Todii Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Sari hos Sørlandsparken legesenter. Fikk sykemelding da jeg fikk bekkenløsning. Veldig grei lege som jeg har hatt i rundt syv år. Pleier å få time på dagen eller etter et par dager. Anbefales! Hun er også barnelege Ellers er de andre legene der veldig greie, har vært hos noen av de hvis det er ferie osv. Håper du finner en grei lege
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Tusen takk! Er hun forståelsesfull og tar seg god tid?
Todii Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Tusen takk! Er hun forståelsesfull og tar seg god tid? Ja, det syns jeg. Hun var kjempegrei da jeg ble uplanlagt gravid. Jeg var bare 19 år og ikke sammen med barnefaren. Fikk gratis ul i uke ni på en privatklinikk på tønnefabrikken (vet ikke om du vet hvor det er) fordi hun ville at jeg skulle få se babyen. Tror hun skjønte at abort var utelukket for meg. Vil aldri bytte lege! Det er jo alltid litt venting der, men hvilket legekontor er det ikke det på
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 markens legesenter i kr.sand sentrum!! jeg har en lege som heter ketel gundersen, han er helt fantastisk! har vært inni hos et par av de andre legene der også (tror det er 4 mannlige leger der til sammen) og de virker veldig koselige de også. for å ikke snakke om sekretærene der, de er så flinke, og hyggelige! de er sånne som står virkelig på for å hjelpe deg altså. anbefaler dette legesenteret på det sterkeste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå