Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har hørt at mange blir veldig følsomme rett etter fødsel.. jeg ble derimot ikke det! merket ikke noe særlig til barseltårene.. pittelitt kanskje, men det var kanskje snakk om ett par timer hvor jeg plutselig følte meg litt trist! Nå derimot, de siste 1-2 ukene, har jeg vært skikkelig følsom! Tårene renner bare jeg ser babyer på tv, leser om babyer... og jeg gråter når jeg tenker på babyen min etter han har lagt seg om kvelden! Har helt vondt inni meg fordi jeg er så glad i han - en skikkelig klump i magen og halsen! Nå måtte jeg bare gå inn til han og se på han mens tårene renner! Tok han med i senga, og bare holdt han inntil meg! Sånn har det vært hver dag i det siste! ikke fordi jeg er skikkelig trist (selvom det føles litt sånn ut også), men fordi jeg er så glad i han at jeg begynner å gråte! Tårene triller og gråter hver dag - og sånn har de jo ikke vært før?? Lese akkurat en artikkel om babymassasje, og en artikkel om 7 tegn på at babyen elsker deg - gud bedre som tårene trillet! hvorfor? jeg har aldri vært sånn før.. verken før eller etter baby.... - eller, før nå da... er det normalt?
Underveis --> Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Nå er du kanskje litt mer ekstrem enn meg, men jeg tror det er helt vanlig. Jeg har blitt så lettrørt etter at jeg fikk barn at jeg har problemer med å akseptere det *he he he* Tårene triller av baby på TV, av Ekstrem oppussing USA og at andre blir rørt. Urettferdighet i verden og sulkatastrofer. Alt går innpå meg. Noen ganger brister det også helt for meg bare jeg tenker på sønnen min, men jeg må si at det er deilig å kunne være i stand til å elske noen så høyt! Nå venter jeg nr 2 om noen få uker, og jeg kjenner jeg har masse kjærlighet å gi denne også, og det er godt å vite! Kan ikke tenke meg at jeg blir noe mindre lettrørt etter denne fødselen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå