Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Har emmaljunga city cross, men har lyst å selge den og ha en lettere/mindre sportsvogn. Kriteriene er at den må ha greie hjul, helst 4 (har alltid hatt det, så er vel helst at 3hjulinger føles veldig uvant...) og må kunne legges helt ned i ryggen og være lun inni siden den skal brukes til å sove i en stund til. Lurer litt på teutonia timmy, noen erfaringer? Eller er det andre anbefalinger? Jeg er ganske grønn på vognmarkedet...
Minnie Mom Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Kan absolutt anbefale Timmy. Vi var veldig fornøyd med den! :-)
sprudle79 Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Sjekk ut Brio Go, den har vi og er kjempefornøyd! Lett og god vogn som er lun og der sportsdelen kan snus begge veier. God plass i under vogna, lett å slå sammen, tar liten plass.
4-søte-små Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Brio Go ser veldig ok ut, men kan ikke legges helt ned. Mini sover kun i vogna på dagtid, han blir 2 i mai så regner med han vil fortsette med hvil til utover høsten engang..
sprudle79 Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Det er ikke mye om å gjøre at ryggen er helt nede på Go. Ryggen i vogna er lang og gir god liggeflate. Mi jente begynte med denne da hun var 6 mnd og hun ligger langt mer enn hun sitter så det er ikke noe vond belastning for rygg og bekken.
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg som sa at jeg aaaaaldri skulle ha 3 hjuling er veldig glad i min brukte Quinny Freestyle Comfort nå som snøen har kommet til sørlandet. Den er en drøm å trille. Helst ville jeg hatt en Tfk eller Easywalker, men det var i en annen prisklasse enn jeg hadde råd til. Jeg sier bare; Gi det en sjans. Trill litt på butikken og se om du liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå