Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av vogn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har emmaljunga city cross, men har lyst å selge den og ha en lettere/mindre sportsvogn. Kriteriene er at den må ha greie hjul, helst 4 (har alltid hatt det, så er vel helst at 3hjulinger føles veldig uvant...) og må kunne legges helt ned i ryggen og være lun inni siden den skal brukes til å sove i en stund til.

Lurer litt på teutonia timmy, noen erfaringer? Eller er det andre anbefalinger?

Jeg er ganske grønn på vognmarkedet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan absolutt anbefale Timmy. Vi var veldig fornøyd med den! :-)

Skrevet

Sjekk ut Brio Go, den har vi og er kjempefornøyd! Lett og god vogn som er lun og der sportsdelen kan snus begge veier. God plass i under vogna, lett å slå sammen, tar liten plass.

Skrevet

Brio Go ser veldig ok ut, men kan ikke legges helt ned. Mini sover kun i vogna på dagtid, han blir 2 i mai så regner med han vil fortsette med hvil til utover høsten engang..

Skrevet

Det er ikke mye om å gjøre at ryggen er helt nede på Go. Ryggen i vogna er lang og gir god liggeflate. Mi jente begynte med denne da hun var 6 mnd og hun ligger langt mer enn hun sitter så det er ikke noe vond belastning for rygg og bekken.

Skrevet

Jeg som sa at jeg aaaaaldri skulle ha 3 hjuling er veldig glad i min brukte Quinny Freestyle Comfort nå som snøen har kommet til sørlandet. Den er en drøm å trille. Helst ville jeg hatt en Tfk eller Easywalker, men det var i en annen prisklasse enn jeg hadde råd til. Jeg sier bare; Gi det en sjans. Trill litt på butikken og se om du liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...