Gå til innhold

Hehe, tidenes slanketips, dette kan fungere ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istedenfor å skrive matdagbok skal du med telefonen ta bilde av alt du spiser og drikker i løpet av en dag, absolutt alt skal tas bilde av...

Før du legger deg om kvelden skal du sette deg med telefonen og bla gjennom alt du har spist!

Tror jammen jeg skal prøve, kanskje jeg klarer å stå imot når jeg må ta bilde av det først, kanskje jeg klarer å heller ta et glass vann og pusse tennene?

Skal jammen få mannen med på laget, hadde blitt flau over meg selv om han skulle bla gjennom bilder av alt jeg har småspist mer eller mindre i hemmelighet hele dagen gjennom.

Kanskje dette er måten jeg kan bli kvitt mine 15 overskuddskilo på gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg aldri gjort.

Om jeg skulle velge mellom overvekt og å skulle begynne å se mat som min fiende, hadde jeg glatt valgt overvekt. Jeg er glad i mat, jeg. Og bare unntaksvis er jeg lei meg for det...

Skrevet

Er ikke mat som er fienden min, spiser sunn god mat i normale porsjoner jeg..

Fienden min er sjokolade, potetgull, boller, wienerbrød, brus osv, spiser slike ting hver dag, og ofte flere ganger om dagen.

Å bla gjennom 5 bilder av normale mÅltider hadde vært en fryd, det er alle de andre bildene som hadde vært innimellom som er en skam. Jeg vil ikke ha de bildene der!

SÅ kan lørdag være bildefri, og dagen for kos :)

Skrevet

Herregud, dette skulle jeg ha gjort... Men ikke sikker det hadde fungert på meg. Burde jo kvittet meg med et par-3-4-5 kilo, men jeg har hørt et sted at dersom du kommer deg opp av sofaen og ut i fysisk aktivitet vil matvanene automatisk forandre seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...