Gå til innhold

Grrrr! Forbaska wordfeud!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske man kunne spille mot maskinen! Folk spiller jo bare litt her og litt der! Av og til vil jeg spille et helt spill, så kan det søren meg gå nesten 72 timer før noen gjør noe..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor jeg spiller mor 15 samtidig;)

Skrevet

Jeg spiller også mot flere samtidig;) Stort sett er det alltid noen som spiller.

Skrevet

Jeg spiller også mange spill samtidig.Er detikke min tur i noen spill så starter jeg bare et par nye:)

Skrevet

Samme her.. ÅH som jeg irriterer meg over folk som bare spiller litt.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Husk på at det er mange WF-spillere som må jobbe litt innimellom også, da...

Skrevet

HI her. Jeg spiller også med flere samtidig, men av og tilvil jeg sette meg ned og spille en stund, da hadde det vært fint med et spill som lot meg gjøre det akkurat når jeg hadde den halvtimen ledig!!

Skrevet

Jeg gidder ikke wordfeud lenger. 70% av de jeg har spilt mot har latt det gå over 72 timer uten å legge noe. Det er heller ikke veldig festlig å vinne men 400 poeng på standardbrett og ha en motstander som bare legger på en bokstav av gangen.Gørrkjedelig!

Da er det mye bedre å spille på ordspill.no . Der spiller man på tid, og kan velge motstander på omtrent samme ferdighetsnivå.

Skrevet

pleier folk å chatte en del med dere???

Skrevet

Jeg også spiller med flere. Og når jeg har tid. Kan ikke sitte hele dagen. Vil ikke chatte. Blir irritert da jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...