Fru.Antonsen Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 <3 CHRISANDER <3 Jeg har ville hatt det siden jeg hørte (leste det faktisk) første gangen Mannen min har holdt en finger på Leon leeeeenge men kom idag og sa bare "har du virkelig bestemt deg for Chrisander?" Ja svarte jeg... "Ja, da skal du få det...."
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Fint navn, greit å ha ett som er litt anderledes, et som ikke alle andre har!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Eller et navn som alle har? Leander, chrisander, carosander, Aleksander, eliander osv...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Jepp, dette er nok et nytt trendnavn som kommer på navntoppen om ikke lenge.. Men det er jo Leon også. Chrisander er vel et nykonstruert navn, sammenslått av andre navn for å lage noe originalt. "Problemet" er at alle tar det originale, og så blir det uoriginalt.. Men, grattis med navnvalg
Fru.Antonsen Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2012 Foreløpig er det hvertfall 2% som heter det og det liker jeg Vi har jo Tilde og Ayleè også. Og jeg tviler på at det lar seg gjøre å få eneretten på et navn men Chrisander er hvertfall noe mer orginalt enn Thomas, Morten osv... Jeg er hvertfall veldig fornøyd og forelsket meg skikkelig i navnet som min sønn skal få <3
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Flott navnevalg Er selv mor til en Leander
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Du er under 20 år, er du ikke? Skikkelig fjortisnavn, da er faktisk Leon bedre...
Audix78 Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Det er sikkert bare meg, men jeg ser liksom for meg en voksen kar med hår på brystet og navn som Chrisander og lignende og klarer ikke helt å relatere meg til det. Jeg synes ikke slike navn er så veldig maskuline... men det er selvfølgelig en helt subjektiv opplevelse :-) Bra man får bestemt seg iallefall :-)
Gjest meg mamma? Skrevet 20. januar 2012 #10 Skrevet 20. januar 2012 Du er under 20 år, er du ikke? Skikkelig fjortisnavn, da er faktisk Leon bedre... Fy fader og frekk du er
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #11 Skrevet 20. januar 2012 Jeg vet om en voksen mann med hår på brystet som heter Chrisander. Ikke noe annerledes det enn Christopher f eks. Så snart man er vant til et navn så passer det stort sett perfekt til "eieren. Syns Chrisander er et kjempefint navn jeg, bare synd det her inne brukes som et ikon for selvdiktede navn.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 20. januar 2012 #12 Skrevet 20. januar 2012 Så deilig at dere har fått bestemt dere, vi sliter skikkelig med å finne et guttenavn... og har ikke så lang tid igjen på å bestemme oss:) Må innrømme at Chrisander ikke er min type navn, men det er det som er så fint med oss mennsker; vi er alle forskjellige:)
Diddels Skrevet 21. januar 2012 #13 Skrevet 21. januar 2012 Du er under 20 år, er du ikke? Skikkelig fjortisnavn, da er faktisk Leon bedre... Fy fader og frekk du er Frekk OG teit. Går du inn på profilen til Jenny står det at hun er 31 år gammel, og langt ifra noen fjortis. Det er langt mer fjortis å komme med slike ondskapsfulle og lite gjennomtenkte utsagn bak anonymknappen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #14 Skrevet 21. januar 2012 Uff, det var et grusomt navn! Smaken er som baken, det er sikkert og visst.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå