Gå til innhold

Dette gikk ikke:(


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

ER så utrolig lei meg! VAr på ul på forrige fredag, og måtte ta fostervannsprøve på mandag. Fikk idag vite at det var så store fosterskader at det ikke er forenelig med liv:( Har ellers ikke ord! Takk for meg, og lykke til videre., Hadde en ma som ble oppdaget i uke 11 i april i 2011, så nå er jeg helt knust... :( og stakkar Selma som har fått vite at hun ikke skal bli storesøster. Jeg er i uke 20:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ER så utrolig lei meg! VAr på ul på forrige fredag, og måtte ta fostervannsprøve på mandag. Fikk idag vite at det var så store fosterskader at det ikke er forenelig med liv:( Har ellers ikke ord! Takk for meg, og lykke til videre., Hadde en ma som ble oppdaget i uke 11 i april i 2011, så nå er jeg helt knust... :( og stakkar Selma som har fått vite at hun ikke skal bli storesøster. Jeg er i uke 20:(

Kjære snille deg... Så trist! Håper du har mange som er glad i deg rundt deg, som kan gi deg støtte, omsorg, forståelse og kjærlighet! Ingen som ikke har prøvd det selv, kan forestille seg hvordan du har det nå...

Håper du snart får et friskt barn du kan glede deg over, og som kan lindre den sorgen du går igjennom nå.

En varm klem og masse medfølelse til deg og dine!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære,kjære deg!

 

Dette var trist å lese! Ord blir så fattige....

Signerer henne ovenfor, og håper dagene etterhvert blir litt lettere.

Så urettferdig, og så vondt det må være.

Håper du får masse støtte og omsorg, slik du har vist andre inne på disse sidene!

 

Sender over den varmeste og beste klemmen jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg gode tanker, jeg mistet selv i uke 21. Vannet gikk i uke 20 og fødselen ble satt igang i uke 21. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal skrive, det er på en måte ikke mye jeg kan si for å trøste, vil bare fortelle deg at jeg tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...