Gå til innhold

Sexlivet vårt er helt tragisk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sjelden sex, og når vi først har sex så er det jeg underst og han øverst. Omtrent ingen lyder før han kommer.

Jeg blir utrolig fort våt og det blir litt for mye etterhvert, så jeg kjenner nesten ikke at han er inni meg engang. Så ofte må det avbrytes av at jeg rett og slett må tørkes litt :P

Også er jeg vel kanskje ikke den trangeste heller etter fødsel.

Jeg har alltid vært veldig sjenert i senga, men etter at vi fikk barn har det egentlig bare blitt verre, for jeg skjemmes over kroppen min. Daffen mage, stor rumpe, åreknuter og strekkmerker :(

Trener 3 ganger i uka, men har til nå ikke sett så mye bedring.

Jeg finner aldri rette tiden å ta opp dette sexproblemet vårt, for jeg er så redd at vondt skal gjøre verre. Derfor har det bare blitt slik og ingenting bedres :(

Huff...skulle ønske det var like bra som da vi møttes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik her og. Bortsett fra at vi har blitt sammen for litt over 1 år siden, og det har vært slik nesten fra dag 1. Han er overhode ikke interessert i å tilfredsstille meg (prøver ikke en gang) når vi først har sex. Det har vi kun når HAN vil, hvis jeg vil, blir jeg enten avvist, eller må mase helt til han gir seg. Han prøver seg ca 1 gang i måneden, og fokuserer da kun på seg selv. Jeg la på meg heller ikke etter fødsler før,. og har ingen overflødig vekt.

Da jeg er over 30, har barn fra før, og trives ellers kjempegodt med kjæresten, har jeg lært meg å ikke fokusere på at sexlivet ikke er det optimale. Men vet godt hvor kjedelig det er, og det går ikke an å snakke med ham om det. Har dessverre ingen gode ideer, men gir en god klem.

Skrevet

Ønsker du at sexlivet skal bedres er vel fØrste skritt å prØve å gjØre noe med det? Komme med forslag til hva dere kan prØve i senga, ev. utfor senga?

Om du synes stillheten er ubehagelig kan du jo prØve å lage noen lyder, snakke litt eller bare puste litt mer.

Du kan også prate med mannen og hØre hva han synes og om han har noen forslag. Han tenker neppe på at du har stor rumpe når han ligger oppå deg :P

PrØv ut ting med lyset av om du er flau. Test dine grenser med å gjØre noe du har lyst til av og til. Det er ikke alltid det skal så masse til for å gjØre forbedringer :)

Skrevet

Kjenner få menn som sier nei til at kvinnen tar initiativ til å sitte øverst eller at hun ønsker å bli tatt bakfra...?

Er selv også en som ikke liker å snakke så mye om sex, men noen ganger må man jo hvis den andre ikke tar hint ;-)

Liker ikke så mye lyder jeg så kanskje mannen din er som meg?

Prøv å ta initiativ selv og hvis det ikke fungerer så må du nok snakke med ham og si at du ønsker litt mer action i senga ;-)

Jeg har garanter mer mage og daffere kropp enn deg, men det hindrer ikke min mann i å synes at jeg er deilig :-)

Skrevet

Hvis han går med på det så prøv blindfold! Da kan du utfolde deg som du vil uten at du trenger å bry deg om ditt eget utseende. Altså, fest blindfolden på han, ikke deg ;) Eller dere kan prøve det begge to, det gir en ganske spesiell opplevelse synes jeg. Man føler liksom "mer", og jeg synes jeg blir mye kåtere når jeg ikke ser hvor mannen er på vei, bare kjenner plutselig hår som kiler på magen og en hånd på låret osv. Da har dere i alle fall muligheten til å slippere dere løs litt mer :) Og hvis begge har det må dere stole mer på hveranre og føle dere fram. Kanskje finner dere helt nye områder som er gode å ta på?

Men ville som første steg absolutt snakket med mannen først! Kanhende han ikke tenker noe videre over det og at det har blitt rutine for han? Aner ikke jeg, men det er uansett greit for han å vite at dette er noe du tenker på og ønsker å endre på!

PS: Jeg også blir fryktelig våt innimellom. Legger bare et håndkle i senga og så bryr jeg meg ikke noe videre med at det renner. Hvis du føler deg "slapp" i underlivet så prøv noen knipeøvelser eller evt vaginalkuler for å styrke muskulaturen!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...