Gå til innhold

Noen som vet hvor det har blitt av Villa Perlesukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke skrevet i bloggen sin på to måneder, og jeg kjenner at jeg blir litt lei meg. Håper ikk ehun har tenkt til å slutte å blogge.... hun hadde jo så mye spennende på gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste jeg fikk med meg er at de har flyttet og nå holder på å pusse opp. Hun er jo gravid også (iflg bloggen) og det kan jo hende formen ikke er på topp.

Følger også spent med på om det kommer noe nytt etterhvert, men tenker også at vi må la stakkars jenta få en pustepause. Det høres ut som om hun har nok å henge fingrene i!

Skrevet

Du får titte på skravlesiden, tror det var der jeg så et innlegg om samme person i går.

Skrevet

ja, jeg så det nå etterpå.

Det er ikke meningen å snoke i andres liv her. Jeg ønsker Perla lykke til og alt godt. Jeg kommer til å stikke innom bloggen med jevne mellomrom... og når hun er klar så er jeg også det.

Skrevet

Hun har ikke skrevet i bloggen sin på to måneder, og jeg kjenner at jeg blir litt lei meg. Håper ikk ehun har tenkt til å slutte å blogge.... hun hadde jo så mye spennende på gang.

Hei,

Vi har som sagt flyttet og ventet i over 6 uker på å få et stabilt nett her. Først om 2 uker kommer sønnico og innstallerer alt så hadde jeg kunne forutsett det så hadde jeg nok planlagt litt annerledes.

Ved siden av det så er jeg gravid og går gjennom et meget vanskelig svangerskap. Med blogging blir det litt slik at når livet ellers gir deg ufattelige vanskelige utfordringer så blir mel, sukker og sjokolade litt uvesentlig. Tiden jeg normalt ville brukt på blogging har jeg brukt på barna, resten av familien og mine nærmeste venner. Jeg vet nemlig at jeg vil trenge dem litt mer enn bloggen i fremtiden derfor har det vært et naturlig valg for meg å ta en liten pause.

Nå har jeg tenkt til å starte på igjen og har bakt en del som ikke ligger ute på nett men jeg synes det er vanskelig å starte opp igjen fordi jeg rett og slett ikke har lyst til å dele mitt vanskelige svangerskap med leserne. Så jeg sitter enda og funderer på hvordan jeg skal skrive om det.

Jeg skjønner godt at dere som følger bloggen lurer på hva som har skjedd men det ble rett og slett litt for personlig å dele det derfor :)

Jeg kommer aldri til å slutte med baking eller blogging.... må bare bli frisk først :)

God klem!

Skrevet

Hei,

Vi har som sagt flyttet og ventet i over 6 uker på å få et stabilt nett her. Først om 2 uker kommer sønnico og innstallerer alt så hadde jeg kunne forutsett det så hadde jeg nok planlagt litt annerledes.

Ved siden av det så er jeg gravid og går gjennom et meget vanskelig svangerskap. Med blogging blir det litt slik at når livet ellers gir deg ufattelige vanskelige utfordringer så blir mel, sukker og sjokolade litt uvesentlig. Tiden jeg normalt ville brukt på blogging har jeg brukt på barna, resten av familien og mine nærmeste venner. Jeg vet nemlig at jeg vil trenge dem litt mer enn bloggen i fremtiden derfor har det vært et naturlig valg for meg å ta en liten pause.

Nå har jeg tenkt til å starte på igjen og har bakt en del som ikke ligger ute på nett men jeg synes det er vanskelig å starte opp igjen fordi jeg rett og slett ikke har lyst til å dele mitt vanskelige svangerskap med leserne. Så jeg sitter enda og funderer på hvordan jeg skal skrive om det.

Jeg skjønner godt at dere som følger bloggen lurer på hva som har skjedd men det ble rett og slett litt for personlig å dele det derfor :)

Jeg kommer aldri til å slutte med baking eller blogging.... må bare bli frisk først :)

God klem!

Jeg synes du skriver det veldig fint og ærlig her. Kanskje skrive noe i samme bane på bloggen? Noen få linjer om at det er for personlig og vanskelig kan være nok. ønsker deg alt hell og lykke, og god bedring i svangerskapet.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Å uff da, håper Tim blir bedre for deg snart og at den lille har det bra i magen! Elsker bloggen fin, men forstår godt det kan være vanskelig når ting ikke bare er sukkersøtt. God bedring til deg og håper du kommer deg ovenpå igjen snart!!

Klem

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Å uff da, håper Ting blir bedre for deg snart og at den lille har det bra i magen! Elsker bloggen fin, men forstår godt det kan være vanskelig når ting ikke bare er sukkersøtt. God bedring til deg og håper du kommer deg ovenpå igjen snart!!

Klem

Måtte endre litt. - auto correct slo til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...