Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Veit dere om jeg har lov til å gi bort en sofa her inne? Altså lage en tråd om at jeg gir den bort og prøve å opprette kontakt her inne? Signerer med anonym nå, så har ingen mulighet til å kontakte meg dersom det ikke er lov.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Ja så lenge du ikke selger noe skal det være greit.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Da legger jeg ut en link til finn annonsen, så får evt moderator slette dersom det ikke er lov: http://www.finn.no/f...nnkode=32737515
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Det er bilde og beskrivelse i linken. En 3 seter og to stoler, ganske store. Det er et lite rift på armlenet til den ene stilen, ellers er alt helt. Rundt hver sofapute er det et slags tvinnet band, dette er noe slitt, altså litt løse tråder, men om du gidder kan du klippe dem av også ser den ikke noe slitt ut lenger.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Bare dytter denne litt jeg. Vel, takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå