Gå til innhold

Hvor kjøper dere barnevogn?


Min første 2012

Anbefalte innlegg

En ting er hvilken vogn man skal ha, et helt annet spørsmål er HVOR man skal kjøpe den. Kjøper dere feks i Norge eller Sverige? Bare på Emmaljunga er det prisforskjell på 3000 på forskjellige butikker! Virkelig en jungel å finne det rimeligste stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnevogn er kjempedyrt, men mye å spare på å kjøpe i sverige. ulempen er at det er litt lenger å reiser hvis det er noe galt med vogna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte barnevogn på finn.no.

Brukt til ett barn i ett år, og så vært lagret tørt og pent i ca. 5 år.

En eldre modell av en vogn som fortsatt produseres i de samme fargene/det samme designet.

Sparte ca 5000,- på det kjøpet, og pengene har blitt brukt til å kjøpe ekstra pent mammatøy, barnetøy og å innrede soverommet med nye kommoder og ny sprinkelseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestllte på http://www.kopbarnvagn.se/.

De leverer veldig billig til norge:)

 

Så bra - er de jeg også har tenkt å bestille fra :) Tok det lang tid å få vognen og hvordan er servicen der? Vi tenkte å dra til butikken og hente siden de ikke sender Emmaljunga i posten - tar det som en weekendtur om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte i Sverige. Både vogn og bilsete. Sparte mye penger på det. Alle sa at det ikke var lurt fordi det ble så langt å kjøre hvis det skulle skje noe med vogna. Vi har hatt den i over 2 år nå, og har ikke hatt noen problemer med den :) Vi kjøpte forresten Emmajunga city cross, og er veldig fornøyd med den. Skal bruke den til nr 2 når h*n kommer i juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestllte på http://www.kopbarnvagn.se/.

De leverer veldig billig til norge:)

 

Så bra - er de jeg også har tenkt å bestille fra :) Tok det lang tid å få vognen og hvordan er servicen der? Vi tenkte å dra til butikken og hente siden de ikke sender Emmaljunga i posten - tar det som en weekendtur om noen uker :)

 

Vi bestillte på søndag og fikk den i posten på onsdag:) men det var en brio vogn, har hørt at emmaljunga tar litt lengere tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undersøkte litt i går, og ender nok opp med å bestille fra www.kiddies24.de. Der betaler man ikke tysk moms, men moms til Norge. Betaler ikke toll. Skal bestille en TFK Twinner Twist til mine tvillinger. Vogna koster 12.200 på Barnas Hus, men på Kiddies24 kommer den på 7.600 med moms og frakt:) Det er en del penger å spare. Er ikke noe problemer med reklamasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestllte på http://www.kopbarnvagn.se/.

De leverer veldig billig til norge:)

 

Så bra - er de jeg også har tenkt å bestille fra :) Tok det lang tid å få vognen og hvordan er servicen der? Vi tenkte å dra til butikken og hente siden de ikke sender Emmaljunga i posten - tar det som en weekendtur om noen uker :)

 

Vi bestillte på søndag og fikk den i posten på onsdag:) men det var en brio vogn, har hørt at emmaljunga tar litt lengere tid:)

 

Oi det var raskt ja. Ja Emmaljunga tar litt lengre tid, men det gjør ikke noe så lenge vi bestiller i god tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Simo, så det får vi bare kjöpt her i Norge.. Det er Brio som er tilsvarende i Sverige, men det var bare 500kr i prisforskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...